Pokyny pro Tiddlywinks

Tiddlywinks se stala populární ve viktoriánské Anglii , a dostane jeho jméno z britského slangový termín pro nelicencované založení pití . Hrál mezi dvěma jednotlivci nebo dva týmy , hráči držet na disku , jako střelce , že stisknete dolů na okraj kruhového disku , což způsobujedisk otočit a , v ideálním případě , pozemek v centru šálku. Hra byla původně pro dospělé, ale později přišel být viděn jako dětská hra. Dnes je oblíbený u studentů vysokých škol , zejména těch v Anglii Cambridge a Oxford vysokých škol a Harvardu a MIT ve Spojených státech . Hráči

Ve hře dvou hráčů , každý hráč dostane dvě barvy figurek , buď červené a modré nebo zelené a žluté . Když čtyři hráči hrají , každý dostane barvu , ale hráč , který si zvolí červená bude partnery s hráčem, který má modré . Žlutý hráč je partnerem zelená přehrávače .
Figurek

Existuje šest plastové disky každý ze čtyř barev , které jsou označovány jako “ mrknutí „. K dispozici jsou čtyři střelci , zvané “ squidgers „, které se používají k lisování na okraji disku , což způsobuje , že se disk otočit do vzduchu . Rohož se umístí na hrací plochu (obvykle na stole ) . Malý , plastový nebo skleněná baňka, s názvem“ hrnec „, je cíl , do které se hráči snaží hodit své mrknutí .
Kdo začíná

začít, hráči musí držet “ squidge -off „, nebosoutěž o to, kdo bude hrát jako první. Umístěte hrnec ve středu rohože a mají každý hráč umístit své mrknutí v samostatném rohu rohože za startovní čáře . Ve směru hodinových ručiček , modré mrknutí v první zatáčce , zelené jsou ve druhém , pak červená a žlutá . Každý hráč si vezme zase pomocí svého squidger pokusit se otočit jednu ze svých mrknutí do hrnce. Hráč, který dostane svůj vzkaz do hrnce nebo nejbližší banku, se dostane do hry jako první. Winks se vrací do výchozí polohy za startovní čárou .
Hraní

Přehrát pohyby ve směru hodinových ručiček . První hráč se snaží získat její vzkaz do hrnce . Pokud to udělá, ona jde znovu. Pokudvzkaz vyletí mimo podložku , hráč musí umístit zpět na podložku na stejném místě to bylo .

První hráč získat všech šest svých mrknutí do banku vyhrává. Pro týmy , pouze jeden z partnerů potřebuje získat všechny jeho mrknutí ve vyhrát pro tým .

Časové limity jsou někdy nastaveny , obvykle kolem 20 do 25 minut .
Terminologie

vzkaz , který přistane v potu se nazývá “ hrnkových vzkaz “ a není odstraněn z hrnce.

“ squopping vzkaz “ jevzkaz , který přišel do půdy svisle na jiné mrknutí . To nelze přehrávat , dokud se srazila zdarma jiného mrknutí .

“ squopped vzkaz “ je vodorovná vzkaz pod ním squopping mrknutí . To nelze přehrávat , dokudsquopping vzkaz se srazil ji .

„free vzkaz “ je ten, který není v hrnci nebo squopped nebo squopping . Jedná se o typ mrknutím , který lze přehrávat .

Když jsou všechny mrká jedné barvy jsou v banku , která barva je “ potopil se . “

Napsat komentář