Pravidla hry Jutsko

Jutland jestrategická stolní hra, která re – nařídí světové války I bitvu mezi britskými a německými námořnictva . Každý hráč vybere stranu a pak manévruje lodí po širém moři , vyhledání soupeře a zapojit se do bojů určit, kdo vyhraje . Hra je pozoruhodné pro jeho bojový systém , který zahrnuje stanovení nejvíce strategické formace lodí , aby byly účinné v přestřelce proti nepřátelské straně . Nastavení

Začněte hru tím, že rozhodne , kdo bude hrát jako Britové a kdo bude hrát jako Němci . Každý hráč si vezme Fleet Hledat list a rekordně list, který odpovídá jejich vyvolený národ . Každý hráč pak bude trvat jejich čítače loď a Task Force desku . Britský hráč uspořádá tři skupiny lodí v útvarech vybraných z rekordně listu na následujících místech : A17 , D13 a K9 . Německé lodě spustit z BB16 . Své tvorby nebo pohybu informací nesdílejí se soupeřem , protože bude muset hledat pro umístění vašich lodí . Při každém kroku , budete pohybovat své lodě označením jejich pohyb s tužkou na vašem Fleet hledá listu . Každý pohyb musí být zaznamenány s počtem lodí přesunuli a času příjezdu , s každý čtverec představuje jednu hodinu času se plavil .
Vyhledávání

Po každém kole pohyb , hráči se střídají hledali místo, aby zjistili, zda tam jsou nepřátelské lodě v této oblasti . Německý hráč začíná tím, že volá z umístění všech náměstích , v němž se má lodí . Britský hráč musí říci, zda nebo ne on má lodě v tomto náměstí . Pokud to udělá , boj je zahájen . Pokud ne , hráči začít znovu pohybu . Hra bude pokračovat, dokud hráči dosáhly stejné místo , na kterém místěbitva bude následovat .
Souboje

Během bitvy , místo bitvy Area Marker list ve středu tabulky . Hráči se pak uspořádat své lodě na Marker směřující stejným směrem , jako když vstoupili do hledání list náměstí . Lodě musí být ve stejné formaci , jak bylo rozhodnuto na Fleet make-up listu . Přední loď každé formace by měla být 18.000yd od centra oblasti bitvy Marker . Během bitvy ,německý hráč pohybuje první a může posunout směr jejích lodí , přesunout je po bitvě prostoru , nebo oheň na nepřítele . Použijte dálkoměr pro určení škody na základě vzdálenosti mezi loděmi . Zatímconěmecký hráč bude střílet jako první , dojde současně k poškození. To znamená, že pokudbritská loď je zničena během kola palby , bude to ještě poškodit německou loď před vzlétlo bitvy prostoru. Šest akce v boji za následek jedné hodiny herního času . Označte těchto hodin podle toho na rekordně listu . Bitva pokračuje, dokud buď všechny lodě jednoho hráče byly zničeny nebohráč ustoupil z bojiště .
Time Frame

Hra začíná 30. května , 1916 o půlnoci . Hra skončí 1. června 1916 ve 12 hodin To znamená, že hráči musí sledovat hodiny , které prošly v průběhu pohybu a bojových fází . Na začátku každého kola , jeden hráč by měl oznámit čas ve hře . Jakékoli nesrovnalosti by měly být vyřešena předtím, než hra pokračuje . Během bitvy , počítat každý krok , jak 10 minut herního času , a na konci potyčky označit celkový čas, který uplynul .
Victory

hra čas dosáhl poledne 1. června 1916hra se zastaví . Pokud jsou hráči ve středu bitvy , které pokračují až dopotyčka skončila . Mimo boje , musí být všechny další akce přestanou v tomto okamžiku . Hráči pak budou počítat jejich celkové zbývající lodě , svítězem jestrana s větším počtem lodí . Pokud mají oba hráči stejný počet lodí , pakhra je považována zaremízu. Vítězství může také dojít, pokud jeden hráč zničil soupeřovu celou flotilu .

Napsat komentář