Malba na Black Velvet vyřezávané dřevěné rámy

Černá sametová obraz vytváří jedinečný a osobitý umělecké dílo . Obraz na černém sametu je vytvořen přidáním světla – barevné barvy , a práci se stíny a textury na ploché černé pozadí . Malíř je téměř nutné pro zobrazení jeho projekt jako malování světlem . Po dokončení , můžete snímky zobrazovat trojrozměrný a prakticky živoucí . Jsou-li tyto obrazy vytvořené na ručně vyřezávaným rámem , umělci mají možnost využít dvě umělecké formy a vytvořit unikátní umělecká díla . Rám Příprava

Umělci vytvořit ručně vyřezávaný rám tohoto uměleckého díla na rozdíl od obrazu samotného . Spíše než výběr rámu lití poumělecká díla je kompletní , umělci často vytvoří nejprve ručně vyřezávaným rámem . Ručně vyřezávaný rám nese hodně z celkové odvolání , aby konečný design je . Ručně vyřezávané rámy jsou vyráběn podle talentovaných dřevozpracujících řemeslníků akrása rámu dává malování starého světa , z 19. století odvolání .
Protahování plátno

předobraz je malovaný ,černé sametové plátno je natažené a sešité do napínacího rámu . Hrubý – řezané, 1 -by – 1 – palcové kusy tvrdého dřeva jsou uloženy na zadní straně tkaniny . Malíři opatrně roztáhnout textilie v obou směrech , a zabalit samet kolem rámu , sešívání ji na rámu v zadní . Měkké sametové musí natáhnout jako buben hlavy, abymalíř má povrch vhodný pro malování . Pro větší obrazy ,čtvrt palce pěnové jádro deska se používá tak,tkanina zůstává pevná a zároveň maloval .
Skicování na obrázek

Posametu je natažené , umělci náčrt jejich obraz na povrchu tkaniny s bílým nebo barevným křídou . Většina umělců nejsou schopni namalovat obraz přímo . Křída umožňujeumělec přijít na detaily svých výtvorů . Vzhledem k tomu,křída je absorbován barev , to nemá vliv na výsledný obraz . Dalším trikem pro sledování obrazu je kreslení na bílém papíře , kterým se papír na sametu , a pak pomocí velké pin , jako je bod výkresu kompasu , hrabat díry podél obrysu obrazu do tkaniny .

Malování na samet

Malba na sametu vyžaduje zvládnutí řadu unikátních schopností . Akrylové barvy Zdá se, že fungují nejlépe , protože oni drží barvu dobře , na rozdíl od olejových nátěrů , které mají tendenci vsáknout do tkaniny a ztratí svou barevnou intenzitu . Barvy nejsou zvedněte měkký sametový povrch dobře , takže umělci musí předem rozhodnout, jak řešit chyby . Někteří umělci malovat na jakékoli chyby s černou barvou . Alemalovaný černý povrch má jiný lesk než dokonale ploché – černý samet . Malba na chybu s jinou barvou může vytvořit akrylové nahromadění , které mohou přidat nezamýšlený texturu v oblasti kompozice , kde nebyla žádná textura určené . Proto , černé sametové složení jsou méně tolerantní než tradiční plátno , a v mnoha případech chyby nemůže být uspokojivě opravit .
Celkově Prezentace

moderní vzhledčerné sametový obraz , v kombinaci s starosvětské odvolání ručně vyřezávaný rám , vytváří jedinečnou uměleckou příležitost . Umělec může hrát dva styly mimo sebe , aby učinil prohlášení v důsledku kontrastu . Jedinečný vzhled černé sametové malby také dobře kontrastuje s bílými , nebo nakládaný , dřevěný rám . Vzhledem k rozdílům stylu ,umělec by měl zvážit na začátku projektu , jak svázat dvě umělecké formy dohromady, kdyžobraz je kompletní .

Napsat komentář