Tipy pro hraní hry Mastermind

“ Mastermind “ ješiroce hrál desková hra zahrnující dva hráče . Jeden hráč vytváří skrytý vzor na jedné straně desky , zatímco další pokusy o jeho řešení v rámci omezeného množství závitů . Klasická verze používá šest různých barev , vzor vyrobený ze čtyř barev , ahráč má 12 pokusů o vyřešení vzor . Některé strategie se točí kolem řešení vzor v co nejmenším množství zatáček . Základy hry : Odpočet

Hra “ Mastermind “ je v podstatě žonglování několik „jestliže , pak“ prohlášení . To je zásadní znát význam odpovědí na codemaker . Například , když reaguje s čtyřmi bílými kolíky , to znamená, že máte čtyři možné příkazy používat čtyři barvy . Pokud reaguje s dvěma červenými kolíky na dvou oddělených příležitostech , musíte určit , která barva a umístění je s největší pravděpodobností správné mezi vašimi dvěma pokusy .
Single Změna

způsob, jak zmírnit hráče do “ Mastermind “ je používat pouze jednoduché změny mezi odhady . To znamená, že s výjimkou pro změnu umístění nebo barvu čepu ,následný odhad zůstává přesně stejný jako předchozí . Například můžeprvní odhad použít čtyři červené kolíky . Na reakci codemaker založené , můžete změnit jeden pin na žlutou a udržet všechny ostatní piny červené pro příští kolo . To jedobrý způsob, jak trénovat na odpočet . To je takéživotaschopnou strategii v závislosti na codemaker prvotní odpověď .
Význam kolíky

základní pravidlo “ Mastermind “ je , žečervený kolíček se přednost před bílým jeden ; to znamená, žečervený kolíček obvykle nahrazuje předchozí bílý kolík . Tato skutečnost bude zúžit možné vzory značně , protože tam je méně správných odpovědí vlevo . Navíc ,nepřítomnost kolíku také naznačuje, žebarva se nepoužívá vůbec . Jeden chybějící kolík lze odstranit jednu šestinu všech možných kombinací nanejvíce
Matematika : . První Přesune

Jorg Bewersdorff , autor “ Luck , Logic a White Lies : Matematika hry “ , studoval nárok Donald E. Knuth je v nejlepším možném otevření se pohybují v “ Mastermind “ . Optimální horší případ strategie Knuthův je použít dvě barvy , bok po boku , jako zahajovací tah : například , bílá , bílá , žlutá , žlutá . V nejhorším případě je počet možných kódů zbývajících se snížil z 32768 na 256 . Za předpokladu, že nemají žádné logické chyby , bude tato strategie umožní statisticky odhadnout nějaký kód do šesti pokusů . RW Irving ,Vietnamci statistik , věřil pomocí tří barev snižuje případné kódy ještě dále, než horším případě strategie Knuthův . Například , s použitím bílá , bílá , červená a zelenomodrá povolenouživatel uhodnout kód v průměru o 4,369 pokusech ve srovnání s Knuth je 4,478 .

Napsat komentář