Jak si vyrobit Mapa Dobrý Halo

Uvolnění Bungie Studio je “ Halo 3 “ v roce 2007, včetně přidání nového herního režimu do série Halo s názvem Forge . V režimu Forge , hráči dostávají nástroje k úpravě stávající mapy nebo dokonce vytvořit zcela nové mapy od nuly. Členové služby Xbox Live můžete nahrát své mapy pro Halo komunity a stahovat výtvory ostatních hráčů . V reakci na kritiky ze strany novinářů a fanoušky , Bungie včetně vylepšené Forge v jejich 2010 vydání , “ Halo Reach . “ Ačkoli není tam žádný tutorial ve hře pokyn , jak používat Forge , menu umožňují i nováček postavit svůj vlastní mapy. Neexistuje žádný “ špatný “ způsob, jak vytvořit mapu Halo , ale po nějaké mapové tvorby tipy povede k dosažení optimálních herních play.Things budete potřebovat klipart Halo 3
Halo Reach
Zobrazit další pokyny
mapa struktura symetrické Úrovně
Stránka 1

Build stejně velké základny na přilehlých stranách mapy.
2

Stylizace mapy do vašeho osobního odvolání. Každá polovina mapy nemusí být dokonale symetrické , ale ujistěte se, že dát žádné vedlejší výhodu nad ostatními .
3

Místo tým plodí dostatečně daleko , takže je téměř nemožné pro hráče , které mají být zabiti na okamžité zahájení zápasu .
Mapa struktura pro Asymetrické mapy
4

Build základy vhodné pro styl hry určené . Vytvořit velkou základnu, která je výzvou k zadání , zdagametype je trestný čin s obranou . Dejte Každý tým stejně přístupné základnu , pokudgametype není objektivní bázi .
5

Stylizace mapy do vašeho osobního odvolání. Asymetrické mapy , aby na každé straně různé oblasti hry , aniž by jeden týmextrémní výhodu nad druhým . Asymetrický mapa, která dělá , aby na jedné straně fyzické výhodu nad ostatními lze zabránit lepší zbraně na druhou stranu .
6

Build oblast nebo objekt v blízkosti středu mapy pro každý tým bojovat o nadvládu . Není to nutné, ale doporučuje.
Zbraně a zdraví
7

Místo zbraň tře přiměřeně po celé mapě , takže každý tým má stejný arzenál utkat se s . Stejně tak místo zdravotní balíčky vhodně , takže každý tým má stejnou možnost se hojit se .
8

Dát každý tým stejné množství energetických zbraní , takže žádná část mapy má výhodu nad ostatními . To neznamená, že pro každou Rocket Launcher ,druhý tým potřebuje vlastní ; spíše každý výkon zbraň lze zabránit jiným elektrická zbraň z jiného týmu .
9

Napájecí každý hráč s jedním nebo dvěma zahájením zbraně, které jsou vhodné pro mapy. Norma pro střední až velké mapy je DMR jako primární zbraň a samopalu jako sekundární zbraň . Pro malé mapy , to je obvyklé začít s Assault Rife jako primární zbraň a Magnum jako sekundární zbraň .

Napsat komentář