Jak změnit velikost mezipaměti pro UT3

Ať už se hraje na jiném serveru, nebo běží jejich vlastní , “ Unreal Tournament 3″ hráči chtějí co nejlepší možný výkon z jejich systémů . Hluboko v konfiguračních souborech je nastavení , které určují velikost vyrovnávací paměti. Na straně klienta , což má vliv na maximální počet souborů, které lze stáhnout z herních serverů , jako jsou mapy , textury a zvuk . Takže s malou velikostí mezipaměti klienta , soubory musí být znovu stáhnout ze serverů , jakmile překročí maximální nastavené mezipaměti . Na straně serveru , nastavení velikosti vyrovnávací paměti se změní , kolik systémové paměti přidělena herní server . Návod
Mapa Stáhnout Cache
1

Otevřete složku “ Unreal Tournament “ , pak “ UTGame “ a “ Config . “ Potom poklepejte na soubor “ UTEngine.ini “ .
2

Přejděte dolů na “ [ Core.System ] “ části .
3

Edit vstup pro “ StaleCacheDays = X , “ měnící se „X“ do počtu dnů , které chcete nepoužívané soubory zůstanou v systému , než se dostane automaticky smazány .
4

Upravte položku “ MaxStaleCacheSize = X , “ změna “ X “ na nové celkové maximální velikost souboru pro nepoužívané soubory , v MB.
5

Upravte položku “ MaxOverallCacheSize = X , “ změna “ X “ donového celková maximální velikost souboru pro všechny stažené soubory , v MB.
6

Zavřete okno , a pak klepněte na tlačítko “ Ano “ pro uložení změn .
server-side Cache
7

Otevřete složku “ Unreal Tournament “ , pak “ UTGame , “ a “ Config . “ Potom poklepejte na soubor “ Unreal.ini “ .
8

Přejděte na“ [ Engine.GameEngine ] “ sekce .
9

Upravit “ CacheSizeMegs = X , “ mění na“ X “ na množství systémové paměti věnovat na herní server .
10

zavřete okno . Klepnutím na tlačítko “ Ano “ , když budete vyzváni k uložení změn .

Napsat komentář