Co je toRumble balíček pro Nintindo 64

?Nintendo 64 herní konzole byla vydána v roce 1996 a bylaposlední strojů kazety na bázi společnosti . To byl přímý předchůdce konzole GameCube , která byla vydána v roce 2001 .Nintendo 64 , také známý jako N64 , přišel s ergonomicky navrženým herní ovladač , který podporoval příslušenství Rumble Pack pro který byl navržen tak, aby poskytují fyzický pocit , který doplňuje obrazovce akční videohry . Teď sběratelský kousek ,N64 byl první 64 -bit , 3 – D herní konzole společnosti a vydláždil cestu pro konzoli Wii . Rumble balení

Nintendo 64 Rumble Balíček příslušenství se zapojuje do zadní části herní ovladač a jevůbec první domácí video herní ovladač příslušenství poskytovat herní související s fyzickou zpětnou vazbu . Na obrazovce akci základěRumble balení produkuje různé stupně vibrací , zvýšení zkušenosti přehrávače .
Evolution

S rozvojem konzole GameCube , Nintendo zachovány Rumble Feature Pack , ale postavil ji do regulátoru GameCube je . Tento krok zabrání hráčům z nutnosti kupovat funkci jako doplněk , ale když porouchaný nebo zlomil , bylo zapotřebízcela nový regulátor se přístroj znovu hřmění . Když se vydal Wii herní konzole v roce 2006 , Nintendo revoluci ve způsobu interakce s hráči videoher navrhování regulátoru pohybu na bázi , která má také základní prvky technologie Rumble Pack.
specifikace

Nintendo 64 herní konzole přišel s 4MB RAM , rozšiřitelná až na 36MB a zobrazí více než 16 milionů barev na 640 x 480 pixelů rozlišení . Provozovat 94 MHz 64 -bit RISC R4300i hlavní procesor konzole pomocí 64 datových cest a byl doplněn sekundárním 63 MHz 64 – bit RISC koprocesoru , že kontrolované grafiku jednotky. Nakonec , Nintendo Rumble Pack byly prodávány v obalech , které zahrnovaly paměťovou kartu , která poskytla stroj s rozšířenou pamětí přes připojení Rumble Smečky .
N64 Historie

Známý zpočátku jako “ Project Reality , “ Nintendo a jeho partner, Silicon Graphics , začal pracovat na konzole v roce 1993 Nintendo 64 . Jako 64 – bitovém systému ,N64 se očekává, že obratem a překonat své konkurenty , které se vyrábějí pouze 32 – bitové systémy na čas . Do roku 1994 , pracovní název konzoly byl změněn na Ultra 64 a Nintendo oznámila, že by se pomocí 100 – megabit kazety pro jeho her namísto kompaktních disků , které jeho konkurenti již začaly používat . Nintendo obhajoval tento krok tím, že poukáže na to, že hry CD – založené zapotřebí delší doby nakládky , než hry, kazety bázi a CD byly méně praktické . Mnoho vývojářů softwaru odvrátil od projektu , takže Nintendo jako jediný držitel povolení pro své N64 hry . Od vydání konzoly v roce 1996 , její název se změnil na jeho aktuální označení a nakonec se prodalo více než 30 milionů kusů po celém světě .

Napsat komentář