Jak seNintendo 3DS Práce se bez brýlí ?

Nintendo 3DS kapesní herní konzole na trh v roce 2011 na velkou slávou . Lidé byli nadšeni z vyhlídky , že Nintendo konečně vyřešil složitou hádanku přináší 3 – D grafiku bez použití jakýchkoliv speciálních brýlí . Ostatní elektronické přístroje dosáhl to už , ale prodával uboze , což znamená, že3DS stál zaprvní brýle -free 3 – D zařízení dosáhnout masové publikum . Nintendo značné úsilí do designu a přišli se zajímavým řešením . Hloubka Vnímání

Chcete-li vidět ve 3D , je třeba se podívat na dvou mírně odlišných obrazů současně , každý líčit stejný pohled z trochu jiného úhlu . V přírodě , to není žádný problém : Vaše oči sedět pár centimetrů od sebe , jejich různé úhly pohledu umožňují prostorové vnímání . Na ploché elektronické obrazovce , všakiluze hloubky je vytvořen pomocí dvou obrazů promítaných na obrazovce současně , zobrazeno přes filtr tak, že levé oko vidí jeden snímek a pravé oko vidíjiný . Většina 3 – D grafické technologie dosud spoléhali na brýle , aby to filtrování . Starého stylu červené a modré brýle používá barevný absorpci . Následné inovace použita polarizace místo , což umožňuje lepší kvalitu obrazu . Novější brýle fungují odlišně . Na obrazovce se zobrazují střídavě obraz pro levé a pravé oko rychlým tempem rámu a skla reagovat na rádiové signály z projektoru , zatemnění každý objektiv variabilně produkovat 3 – D efekt .
Parallax Barrier

Nintendo 3DS eliminuje potřebu brýlí začleněním obrazu filtr do obrazovce sám . Tento filtr , který se nazývá “ paralaxa bariéra , “ se skládá z řady velmi tenkých tyčí běží svisle po obrazovce . Tyto pruhy blokují přesně polovinu obrazovky – trochu jako dívat se skrz okno , jehož žaluzie jsou nakloněné do poloviny zavřené . Nicméně, bary používají velmi přesné řádkování , který využívá z různých úhlů , na které vaše oči prohlédnout na obrazovce . Blokují polovinu obrazovky z vašeho levého oka , a druhou polovinu obrazovky z pravého oka . Výsledkem je, že můžete vidět na celou obrazovku , ale v sérii střídavě vertikální pásky , které , respektive jen jeden z vašich očí může zobrazit .
Sestříhané Obrázky

3DS klade dva obrazy na své obrazovce současně . Jeden obrázek jde do stuh , že pouze vaše levé oko dohlédne , adruhý obraz jde do stuh , že jen pravé oko může vidět . Tyto dvě rozptýlených obrazy vytvořit iluzi hloubky na plochou obrazovkou , a tím i 3 – D efekt . 3DS je třeba , aby každá vertikální páska je příliš úzká pro vás všimnout diskontinuity mezi obrazovými stuhami vlevo očí a obrazových stuhy pravým okem velmi vysoké horizontální rozlišení . Za tímto účelem je horní obrazovce 3DS běží na celkové rozlišení 800 x 240 pixelů, – nebo 400 x 240 pro každé oko . Pouzehorní obrazovka 3DS má 3 – D grafiku . Spodní obrazovka je stáledvou – dimenzionální touchpad .
Omezení

trojrozměrný efekt fungoval, musíte držet 3DS přesně ve správné vzdálenosti od váš obličej . Přístroj je dodáván s posuvníkem , takže si můžete přizpůsobit tuto vzdálenost , aby vyhovoval vašim úroveň pohodlí . Je také nutné poukázat na 3DS přímo na vás , nepouštět ho na jedné straně . Tato omezení představují problém pro hráče, kteří se pohybují jejich 3DS kolem , zatímco oni hrají . Nintendo uvedl, že sníží tyto problémy v budoucích verzích 3DS . V září 2011 ,3DS prodalo jen asi 4,3 milionu kusů po celém světě – impozantní čísla v absolutních číslech , ale výrazně pod očekáváním Nintendo

.

Napsat komentář