Kde seNintendo Wii Smyšlený

nejrychleji prodávaným video herní platforma v uplynulých dvou letech bylWii ? ; malý, bílý herní konzole , která umožňuje hráčům komunikovat s hrou prostřednictvím unikátního ovladače. Ale to, co je obecně známo o systému Wii se , kdo to vymyslel a jak to přišlo být . Historie

V roce 1985 , japonský výrobce elektroniky , Nintendo vydala Nintendo Entertainment System, nebo “ NES „, který představil hráčům populárních ikon , jako je Mario a Zelda . Od té doby , Nintendo , jako jeho konkurenti pracují zuřivě zlepšit grafiku a odvolání mezi hráči .
V roce 2004 , Nintendo ohromil herní svět, tím, že představí nápad na herní konzole , který šel v radikálně novým směrem. Namísto zlepšení herní koní přes obrovsky , lepší grafikou a stále složitějších her ​​, Nintendo se rozhodla , že velká část populace stále ještě nedostal do videoher a že její nové platformě , která se nazývá “ revoluce “ by změnit tento trend .

Význam

prezident Nintendo, Satoru Iwata , řekl na demo zahájení “ revoluce “ v roce 2005 , že jeho společnost by mohla zjednodušit standardní herní ovladač a měnit to tak, aby pohybující se kolem regulátor během hry by neměl být podporován pouze , ale nezbytné pro hraní her . Název projektu byl změněn z Nintendo Revolution na Wii těsně před jeho vydáním . Na jeho oficiálním vydání ve Spojených státech, Japonsku , Jižní Americe a Austrálii ,Wii rychle stala nejžhavější herní konzole na trhu. Poptávka byla tak vysoká , některé sekundární trh zpoplatněny 400 dolarů nebo více na 250 dolarů konzole .
Funkce

Satoru Iwata si všiml, že při hraní videoher , nezkušený hráči udělali dvě věci. Za prvé, oni se pohybovali řadič kolem , se snaží dostat znak na obrazovce pohybovat rychleji . Za druhé, rostl frustrovaný s komplexní splynutí tlačítka, joysticky a spouští, které tvořil standardní ovladač. Wii , určil by řešit oba tyto problémy . Za prvé, vzdálené (což je ovladač Wii ) byl zjednodušen tak, aby jeden velký tlačítko na horní , jeden spouštěč na dně a čtyři směru analogového regulátoru na horní části, těsně pod velkým tlačítkem . Dálkový ovladač také citlivé na pohyb v trojrozměrném prostoru , což vyžaduje hráči pohybovat , aby bylo možné komunikovat s hrami.
Typy

Typy her, které byly změněny aby apelovat na hráče a non- hráči podobný . Některé tituly Nintendo nabídl pro Wii (a někdy dodáván s Wii ) byl základní sportovní hry . Wii Sports , například , které nabízí bowling, baseball , tenis, golf a box na jednom disku. Pohyby regulátorů určena akce ve hře a byl záměrně jednoduché. Záměrem bylo , aby nalákali nehráče dát konzoli šanci a podpořit non- hráči pokračovat ve hře . Například , Nintendo Wii daroval stovky systémů pro domovy důchodců a odchodu do center po celých Spojených státech, kde údajně , bowling je nejpopulárnější sport .
Úvahy

Satoru Iwata a Nintendo také neměli zapomenout na své specializované herní fanoušky , čímž se s názvem přímo od Nintenda nebo prostřednictvím jiných softwarových vývojářů , které by apelovat na jejich herní fanoušky . Staré tituly byly re- představil si pro Wii a Nintendo GameCube starší hry byly možné hrát na Wii.
Nintendo pokračuje vyvážit tradiční hry s novými použití pro regulátor , nebo dokonce nové řadiče úplně. Wii Mario Kart umístí Wii Remote a kola ve tvaru držáku regulátoru řízení a dovolil hráčům “ drive“ vůz , jako by se jednalo o skutečný automobil . Nintendo Fit využívá platformu bilance detekce vést hráče prostřednictvím různých cvičení jógy . Wii “ Zapper “ je držitelem regulátor pistole ve tvaru , který pojme Wii dálkový ovladač a je to “ Nunchuck “ příslušenství , aby se hrát střelba z kuše simulátor s názvem Link kuše . Všechny tyto regulátory byly původně vyvinuty Nintendo Design Laboratory v Japonsku , ale byly testovány po celém světě.

Napsat komentář