Východní Evropa Dětské hry

východní Evropy , nebo jako historik Alan Palmer navrhl , že země mezi Německem a Ruskem , má svůj podíl na klasické dětské hry . Tyto hry , když vyrábí v jiném regionu, ze Spojených států , podělte se o hodně stejných parametrů jako hrách hraných amerických dětí během času stráveného s přáteli na a mimo hřiště . „Cat “ z Litvy

Docela jako klasickou hru tagu hrají moderní děti , tahle hra od Litvy začíná výběrem jednoho hráče, který budekočka . Ostatní hráči se stávají myši . Kočka čeká , zatímco počítat ostatní děti do 10 a hlavu pryč od něj . Jakmile dosáhnou 10 , kočka závody na myších a snaží se je označit . První myš chytil se stane novým kočka . Tento proces pokračuje tak dlouho, jak se vám líbí , nebo dokud děti mají všichni měli své střídají hrát Cat .
“ Opilec “ z Ruska

hra podobná karetní hra , “ válka“, začít tím, že řešení 36 karet ( z šestek na esa ), aby co nejvíce hráčů, jak se vám líbí . Hráči by měli všichni mají stejné množství karet . Všichni umístit své karty na hromádky lícem dolů . Chcete-li začít , všichni hráči umístit kartu na vrcholu jejich palubách lícem nahoru uprostřed hracího stolu . Hráč, který má nejvyšší kartu, bere všechny kartyhráčů . V této hře , šestky porazit esa , ale jakýkoliv jiný průkaz , na rozdíl od esa , bije šestky . Pokud se některý z hráčů položil stejnou tvář kartu , a to jenejvyšší karta na hromadu , musí přetrhnout . Hráči odložil další kartu ze svého balíčku na stůl lícem nahoru . Hráč s nejvyšší kartou shromažďuje se všech karet ostatních hráčů a přidat je do svého balíčku . Hráči, kteří ztratí všechny své karty – na “ opilci „, kteří strávili celý jejich “ peníze “ – jsou odstraněny ze hry . Hráč s nejvíce karet na konci hry vyhrává .
“ Shyla “ z Běloruska

Běloruský Hra začíná s jednou osobou , vedoucí , sedět uprostřed místnosti . Zbytek hráčů tvoří půlkruh za ním , aby mohli vidět jen jeho záda . Podej jeden z hráčůmalý objekt . Hráč předává ji do jednoho z hráčů vedle něj . Hráči pokračovat předat objekt kolem, dokud jeden hráč kohoutky vůdce na rameno . Vůdce má uhodnout, kdo z hráčů sedících má objekt . Pokud se hádá správně ,hráč s objektem se stanenovým vůdcem . Pokud se dělá nesprávný odhad , on se otočí akruh prochází objekt kolem znovu stejným způsobem . Hrajte , dokud každý má obrat bytívůdce .

Napsat komentář