Jak navrhnout hru v jazyce ActionScript

Design hru v jazyce ActionScript písemně podrobný popis hry , studuje stávající vzorky hra kódu a myšlení , pokud jde o objekty, jak si navrhnout . ActionScript jeobjektově orientovaný jazyk , což znamená, že můžete navrhnout a program, o myšlení , pokud jde o to, co vlastnosti , chování a další prvky jsou z zbraně , nástroje nebo jiné položky ve vaší hře . Začněte s jednoduchými hrami , jako jsou textové kvízy nebo kat stylu hry . Dalším logickým krokem je naprogramování deskové hry jako šachy nebo dámu . Pokyny dovolená 1

Napište podrobný popis toho, co chcete,hra má dělat a jak chcete gameplay postupovat . Zahrnout hra je cíl, hrdiny „a oponentů vlastnosti a nastavení hry.
2

Napište podrobný popis uživatelského rozhraní hry. Konkrétně , odpovídat na otázky , jako je , jak se bude ovládatpřehrávač její charakter , kde seinformace , že potřebuje hrát hry se objeví na obrazovce , a kde bude její postavy životy objeví . Jak píšete , studovat třídu ActionScript Grafika , která umožňuje vytvářet vektorovou grafiku , jako jsou obdélníky , Bézierových křivek a jiných tvarů . Viz Základy Adobe na webové stránky kreslení API Další informace o jazyka ActionScript grafických tříd ( viz zdroje) .
3

Napište na samostatné stránce specifikaci pro všechny objekty ve hře , včetně rekvizit , vozidla a nářadí . Napište odpovědi na tyto a související otázky : Co jsou nástroje a zbraně vypadají , jak fungují a kde se hráči hru je najít , stejně jako to, co herní akce využívat každý objekt . Práce s Přečtěte si Adobe Objekty webové stránky pro přehled o vytváření objektů v jazyce ActionScript ( viz zdroje ) .
4

Stáhněte si a přečtěte si ukázky kódu jazyka ActionScript ze stránek jako vzorky ActionScript stránky společnosti Adobe ( viz zdroje ) . Přepište výpisy programů ActionScript lépe jim porozumět . Odstranění prohlášení z programů a pozorovat efekt při spuštění programů .
5

Otevřete textový editor nebo textový procesor , zadejte příkazy pro soubory třídy , které obsahují program . Hlavní třída Vaše hra musí rozšířit buď “ MovieClip “ nebo “ Sprite “ třídy . Použijte následující fragment kódu jako vodítko :

public class MYGAME rozšiřuje MovieClip { br }

přečetl ukázky kódu můžete studovali návod pro psaní své vlastní prohlášení . Napište svůj program v několika etapách , počínaje jen na prohlášení , které tvoří uživatelské rozhraní , a pak napsat kód, který implementuje objekty hry. Konečně , zadejte příkazy prováděcí logiku pro hry . Uložte si soubory s příponou “ . Jako “ tak, že Flash je rozpozná .
6

Otevřít Flash , klepněte na “ ActionScript 3.0 “ odkazy na vytvořit nový program, který používá ActionScript . Klikněte na „Soubor“ v menu “ Save “ příkaz , přejděte do složky držíte . “ jako “ soubory . Zadejte název do pole “ Název souboru “ textové pole , klepněte na tlačítko „Uložit “ uložit soubor ve formátu Flash . Klikněte na “ třídy “ Textové pole na panelu Vlastnosti zadejte název hlavní třídy vaše hra je propojit soubor ve formátu Flash s vaší hry . Stiskněte tlačítko “ Ctrl “ a “ Enter “ současně spustit hru .

Napsat komentář