Světové války Deskové hry

První světová válka deskové hry představovat žádnou deskovou hru, zobrazujícíglobální konflikt , obvykle soustředěný kolem druhé světové války , ale ne vždy . Využívají strategie a taktiky dovednosti , jako pokus hráče pro přechytračit navzájem a tvrdí celkové vítězství . Dva z deskových her nejslavnějších vůbec určeny jsou světové válce deskové hry , ale mnoho dalších , z nichž některé znám pouze malé skupiny deskové hry nadšence . Riziko

velký- dědeček světová válka deskových her je “ riziko „, nejprve vytvořen v roce 1957 jako “ dobytí světa . “ To rozděluje zeměkouli do řady oblastí kontrolovaných hráčem . Každé území má určitý počet armád a hráči získat další armády na základě počtu území , které drží . Mohou se pohybovat armády na nepřátelské území, na jejich pořadí , se bitev , které jsou vyřešeny válcování kostky . Vítězem se stáváhráč, který chytí kontrolu každé území na palubě . Strategie “ riziko“ je jednoduchý a štěstí je často zapojen . Vydavatelé “ riziko“ přinesly mnoho variant , včetně verzí založených na “ Star Wars “ a “ Pán prstenů “ filmy .
Axis & Spojenci

Zatímco “ Risk “ zachovává napoleonskou pocit , “ Axis & spojenci “ je specificky na základě druhé světové války . Hráči převzít kontrolu nad jedním z pěti velmocí na válečné Německa, Velké Británie , Japonska , Spojených států a Sovětského svazu , bojují o nadvládu a přežití . Hra se poprvé objevuje v roce 1981 , a od té doby se jako hodně z klasiky jako “ Risk . “ Hráči útok a manévr s různými kousky reprezentujících tanků , pěchoty , námořní lodě a válečných letadel , z nichž každý má různé náklady a schopnosti . Stejně jako v reálném druhé světové války , musí hráči pracovat ve spojení s jejich spojenci a Německem s Japonskem a USA , Sovětského svazu a Velké Británie dohromady k dosažení konečného vítězství . Rozšiřující sady a varianty se zaměřují na různé aspekty války , jako Pacifiku nebo evropské frontě .
A World at War

méně známý než hry, jako je “ riziko“ nebo “ Axis & Spojenci , “ „World at War “ představuje poměrně komplikovaný pohled na druhou světovou válkou . Nejprve publikoval v roce 2003 , v sobě spojuje dvě předchozí hry “ Advanced Třetí říše “ a “ Empire of the Sun “ , k vytvoření komplexní simulace druhé světové války . Zatímco ostatní hry se zaměřují především na vojenské aspekty konfliktu , „World at War “ také přináší prvky diplomacie , špionáže , technologický výzkum a ekonomické moci . Každá hlavní síla má odlišné podmínky vítězství , a zatímco hráči se obvykle očekává, že držet se v reálném světě oddanosti , individuální vítězové mohou být stanovena v závislosti na tom, jak dobře hrají .

Napsat komentář