Šesté třídy Hry Použití Úhloměry

Učení hrou jespolečná strategie používají děti , jejich rodiče , pečovatelé a pedagogy . Použití této strategie na geometrii získal podporu s matematikou pedagogického výzkumu Dina a Pierre van Heile . Podle jejich představ , “ Pro děti , geometrie začíná s hrou . “ Pomocí hry pomáhá šesté srovnávače pochopit a používat úhloměry . Učebna Hry

pro školní úhloměr hry ,učitel odkazuje na velký úhloměr , aby všichni studenti mohou zobrazit čísla . Děti mohou pomoci připravit tím, že příliš velké úhloměr a označování stupňů . Učitel a studenti vytvářet různé úhly nebo trojúhelníky z barev čtvrtky a označení stupňů na zadní straně papíru . Tyto dokumenty jsou pak umístěny v krabici . Šestý srovnávače mohou pracovat samostatně , ve dvojicích , v malých skupinách nebo ve dvou velkých skupin . S velkou úhloměru zobrazenéučitel nebo studenti zavřete oči a vyberte papír a přidržte ji . Ostatní studenti předpokládají stupňů vybraného úhlu . Chcete-li zkontrolovat měření ,učitel nebo student pak drží papír na velké úhloměru . Studenti se střídají hádat stupňů , dokud nebudou vybrány všechny papíry .
Online hry

šesťáků lze použít a procvičit své znalosti s on-line hrami úhloměru . Některé hry , jako je například “ Úhel činnosti“ ukazuje úhloměr , barevný úhel a otázku pro studenty diskutovat . “ Alien Angles “ dává v rychlém tempu příležitost pro šesté srovnávače procvičit své dovednosti při odhadu úhlové stupně . “ Dívám se hvězda “ ukazuje úhloměr a dalekohled ukázal do prostoru . Děti odhadnout úhel, kterýdalekohled potřebuje se pohybovat , aby vidět planetu .

Umění Hry

Sloučení umění s úhloměry pomáhá šesté srovnávače rozšířit jejich pochopení role geometrie hraje při vytváření architektury a uměleckých děl . Jedna hra je poskytnout studentům uměleckých učebnicích dějepisu nebo on-line zdrojů . Studenti udržet své úhloměry po ruce , vedle notebooku či kousky papíru . Práce v malých skupinách , párech nebo jednotlivě , studenti prohlédnout uměleckých knih a dělat si poznámky z půlměsíce nebo kruhu tvarů , které najdou v obrazech a budovách . Studenti pak zapište název díla nebo budovy , umělec nebo architekt , datum , místo a číslo stránky v knize . Cílem je najít pět příkladů a poté prezentovat třídě . Některé architektonické příklady zahrnují římské Koloseum , románské oblouky a loděmi gotických katedrál . Obrazy jsou Renaissance Fra Angelico je “ Zvěstování „, Raphael Sanzio je „School of Athens “ a Leonardo da Vinci náčrtek lidských proporcí týkající se kruhu .
Domů hry

Domů hry pomáhají šesté srovnávače platí to, co se naučili o úhloměry ve svých vlastních domovech . Děti chodí kolem svých domovů s jejich notebooky , papír , pera nebo tužky . Dělají poznámky úhlů , půlměsíc nebo kruh tvary najdou a umístění . V kuchyni jedobré místo, kde začít , nabízet kulaté talíře , hodiny a míchací mísy . Kus dortu či koláče nabízí měření příležitosti . Děti také mohou dělat poznámky o položky, které by měly tvořit půlměsíc nebo kruh , ale ne . Deflaci fotbalový míč nebo defekt lze pokládat za nonexamples . Děti se mohou všimnout tabulku, která skály , měří položku a vědomí, ženoha stolu není 90 stupňů . Cílem je najít 10 položek , které ukazují, úhel , půlměsíc nebo tvar kruhu a pět věcí, které musí být v souladu , ale ne .

Napsat komentář