Battlefield : Bad Company 2 & DirectX 9 Ve srovnání s DirectX 10

“ Battlefield : Bad Company 2 , “ first-person střílečka vydána na PC v roce 2010 , podporuje tři formy DirectX : . DirectX 9 , 10 a 11 Vědět, co každá verze DirectX může dělat a jak se “ Bad Company 2 “ používá to vám může pomoci učinit rozhodnutí na verzi, kterou chcete používat ve hře : DirectX 9 nebo DirectX 10 “ Battlefield: Bad Company 2″ .

“ Battlefield: Bad Company 2 “ používá proprietární Frostbite 1.5 engine , vytvořený vývojáře DICE . Co odděluje tento motor od ostatních je to, že umožňuje full-stupnice destructibility . To není neobvyklé, že vidí celé budovy snížena na pouhé trosek a popela v průběhu více hráčů zápasu . Frostbite 1.5 podporuje především DirectX 9 a 10 ; zatímco DirectX 11 podpora je zahrnuta v ceně, to je základní a nebere plně využít všeho, co DX11 má nabídnout .
DirectX 9

DirectX jegrafická API vytvořené Microsoft , který se nachází téměř na každém PC herní verzi . V době vydání , je v současné době 11 verze DirectX . DirectX 9 , povolený v roce 2002 , bylstandard, který mnoho videoher 2002-2006 použít . Dokonce i poté, co DirectX 10 byl propuštěn , mnoho vývojářů a hráčů zůstal s DX9 díky své stabilitě a skutečnost, že byl plně podporován v systému Windows XP avelký počet řidičů .

DirectX 10

DirectX 10 , které vyšlo v roce 2006 , dal vývojářům ještě více možností s tím, jak k tomu grafiku . Většina změn byly provedeny na stíny a osvětlení ; z tohoto důvodu ,silnější počítač je potřeba ke spuštění DX10 hry, na rozdíl od DX 9. Kromě toho , DX10 je k dispozici pouze pro počítače se systémem Windows Vista a vyšší . ; hráči , kteří používají systém Windows XP se automaticky vrátil dolů na DirectX 9.0c každém použití DX10 .
Rozdíl v DX9 a DX10 v “ Bad Company 2 “

z hlavní rozdíly v použití DX10 s “ Bad Company 2 “ je to, že použití HBAO , Horizon na bázi Okolní okluze, se používá v průběhu hry . HBAO vytváří to, co se nazývá“ měkčí stín “ ; stín, který je více podobný tomu, co byste vidět v reálném životě . Kromě lepší kvality stínů , více stíny jsou používány – DX9 nefiguruje stíny na objekty v dálce , zatímco DX10 dělá . Světelné efekty , jako je například na základě obsazení pryč od hořáku , jsou také realističtější při použití DX10 . Celkově lze říci, že rozdíly jsou kosmetické , ale DX10 vytváří realističtější , život-jako atmosféru ve hře .
Změna z DX9 na DX10

Při prvním spuštění “ Bad Company 2 , “ Hra se automaticky detekuje hardware vašeho počítače a přiřadí verzi DirectX pro vás k použití . To můžete změnit úpravou Settings.ini soubor v “ MyDocuments \\ BFBC2 “ složka . Vedle řádku “ DxVersion “ ječíslo, které odpovídá nastavení vašeho DirectX : 9 , 10 , 11 nebo auto , což je místo, kdehra rozhodne , která verze rozhraní DirectX použít . Chcete-li změnit nastavení DirectX , jednoduše změňte číslo vedle “ DxVersion “ . vstup : 9 pro DirectX 9 , 10 pro DirectX10 a 11 pro DirectX 11. Uložte soubor a zahájení “ Bad Company 2 “ ; Hra nyní využívá DirectX nastavení zadaný .

Napsat komentář