Jak se dostanu kAnchorman na DQM

“ Dragon Quest Monsters : Joker “ jehra na hrdiny , která byla vydána pro Nintendo DS v roce 2007 . Ve hře se vaše postava zachycuje a používá monstra nalezené v herním světě v boji . Nicméně, ne všechny příšery mohou být zachyceny pomocí základních metod : Některé musí být syntetizován . Příprava spočívá v kombinaci dvou monstra k vytvoření nové stvoření ; Anchorman – část Materiál rodiny monster – je jedna taková bestie . Ten může být vytvořen kdykoli ve hře poté, co jste se naučili, jak syntetizovat jako součást příběhu . Návod dovolená 1

Promluvte si s ženou za stolem , který je umístěn na zadní straně jakéhokoli skautské pošty.
2

Vyberte “ syntetizovat “ ze seznamu .
3

zvolte “ monstrum “ výpis s modrým pozadím v horní části obrazovky .
4

Zvolte “ Dingaling “ monster . Pokud nemáte v současné době mají Dingaling , jeden může být chycen na Fert ostrově .
5

Vyberte druhý “ monstrum “ výpis s fialovým pozadím .
6

Vyberte libovolný monstrum z “ Demon “ rodina . Použitelné monstra patří Dracky , Imp nebo Gryphon .
7

Vyberte “ Výsledek „. Obě příšery syntetizovat , vytvoření moderátor .
8

Zadejte název pro váš Anchorman . ( Názvy mohou být pouze osm znaků dlouhé . ) Vyberte “ OK “ . když jste hotovi
9

Vyberte dovednosti, které chcete, aby vaše Anchorman učit se ; můžete vybrat až tři dovednosti ze seznamu. K dispozici jsou dovednosti jsou závislé na příšery, které se používají k vytvoření moderátor .
10

Vyberte “ Přidat do týmu . “ Anchorman je nyní uložený na vašem týmu, stávajícího člena a je k dispozici okamžitě do bitvy . Pokud si nepřejete , aby okamžitě používat moderátor , vyberte “ Odeslat Storage “ místo .

Napsat komentář