Vliv nadměrného užívání počítačových her

Počítačové hry umožňují hráčům zprostředkovaně zažít větší – než-život dobrodružství v prostředí od neznámých galaxií fantasy říší evokující středověku. Gaming v moderování může poskytnout zábavu a očistný útěk a on-line hry nabízejí lidem možnost spřátelit ostatní hráči z celého světa . Nicméně, když se člověk v počítačových her transformuje od záliby v posedlost , může vymáhat obrovské sociální a psychologické následky. Nadměrné počítačová hra hraní může zničit hráčů profesní nebo akademické výkony , spolu s náročnou strmé mýtné na svých osobních vztazích . Potenciál pro závislost

psychoterapeut Hilarie Pokladní poznámky hraní počítačových her může způsobit, že mozek zvýšit produkci dopaminu , což je neurotransmiter , který stimuluje potěšení. Nadměrné hraní her podmínky hráči , aby hrál za dopaminu spěchu , pobízet tyto hráče zanedbat všechny ostatní aspekty jejich života . Richard Ries , profesor psychologie na University of Washington , varuje, že není dostatek studie byly provedeny na intenzivní hraní zařadit toto chování jako závislost , a upozorňuje,lékaři tendenci k zobrazení nadměrné hraní počítačových her jako nutkavé chování .

Volná obavy

V 2008 bulletinu American Medical Association , Dr. Ronald M. Davis citoval švýcarské studii, která zjistila, že za každou hodinu, děti, strávil hraním počítačových her každý den , riziko obezity zdvojnásobila. Kromě účinků dlouhodobé sedavé činnosti , KidsHealth poznamenává mnoho počítačových her ​​vyžadují opakované pohyby od hráčů , které kladou důraz na klouby, šlachy a svaly , zvyšuje jejich riziko trpí opakující stresové zranění , jako je syndrom karpálního tunelu a šlach . Ve svém článku „Práce s Gamers : důsledky pro poradců , “ Gerra W. Perkins a její spoluautory na vědomí, že počítače, hry ‚ blikající obrazy mohou vyvolat epileptický záchvat , a to i hráči bez předchozí anamnézou křečí
.
Příspěvek k agresivnímu chování

vlivu násilných her ​​na chování hráčů zůstávákontroverzním tématem mezi výzkumníky . Psaní na “ přezkumu obecné psychologie , “ Christopher J. Ferguson , Ph.D., poznamenal, že i přes počáteční obavy z násilných počítačových her , vědci zjistili, děti, které vyrostly s video her nevykazovala zvýšenou agresivitu jako celek . Patrick Markey , Ph.D., varuje, že násilné hry mají tendenci se zhoršovat agresivní tendence hráčů se specifickými osobnostními rysy . Použití Pět- faktorového modelu osobnosti , Markey zjistil, že hráči , který vstřelil branku nízký přívětivosti a svědomitosti , při registraci vysoké úrovně neurózy , bylo pravděpodobné, že vykazují zvýšenou agresivitu po hraní her, které odměněni násilné chování . Dr. L. Rowell Huesmann z University of Michigan předpokládá, že násilné počítačové hry mohou jemněji vliv na děti , znecitlivění je násilí v průběhu času a ovlivňování jim věřit násilí jepřijatelnou metodou řešení problémů .

Sociální Odstoupení

Massively multiplayer online role -playing hry často vyžadují značné časové závazky z hráčů vytvořit alter ega a pokroku prostřednictvím otevřených herních světů . Mnoho hráčů spojit cechy, kolektivy hráčů ve hře , a vztahy hráči rozvíjet on-line může mít přednost před jejich vztahů a povinností v reálném světě . Hotovostní poznámky mladí hráči se mohou věnovat sami tolik hrát zanedbávají kurzu , sabotovat jejich akademické kariéry a pracovní vyhlídky.

Napsat komentář