Jak řešit záchytné body pro hledání pokladu

pokladu není tak zábavné , když nemůžete najít poklad . Záchytné body pro hledání pokladu přicházejí v různých formách , od klasické pirátské mapy pro více kreativní a moderní wordplay . Naučit se řešit Treasure Hunt stopy mohou pomoci, aby vaše lovu úspěšnější , více rychle se dostat vás k pokladu a pomůže vám vyhrát hru . Pokyny dovolená 1

Postupujte podle vizuálních pokynů v případě, že stopy jsou , stejně jako mapy . Mapa pokladu jeklasický způsob, jak ilustrují cestu , že hráči musí následovat najít“ X “ označuje místo . Většina map bude mít pomlčky nebo šipky od jednoho místa k druhému . Místa mohou být , stejně jako popisky nebo obrázky . Mapy jsou někdy rozdané po částech , s další části mapy na další místo .
2

doplnění chybějících písmen . Pokud jsou stopy jsou informativní odstavce se slovy , že chybí některé dopisy , pak připojte písmena tvořit slova, která fungují kontextově se zbytkem informací . Například , pokud je odstavec byl o věcech, které lze nalézt na farmě , pak v případě, že věta zní : „Podívejte se v blízkosti pařezu , kde _ows žvýkat jejich přežívá, “ pak vyplnění „c“ pro krávy by větší smysl , než “ objímá „nebo “ kabílky „.
3

Vyplňte chybějící slovy, pokud jsou stopy opět , stejně jako informativní bodech s chybějícími relevantní informace . Často , v tomto případě , že stopy jsou prezentovány v rýmu , tak stačí vyplnit ve slově , který by kontextové pocit, že dokončí rým . Například , v případě, že vodítko čte “ Pak se náznak z této karty , Podívejte se další v přední ____ , „slovo “ yard , “ místo „Bard “ nebo “ sádlo , “ bude nejlepší vprázdné . Celým
4

dešifrovat dopisy , pokudstopa je prezentován jako nesmyslných slov . Někdy se slovo stopy jsou prezentovány v “ kódu „, a to je na vás, abyste rozluštit ten kód . Obvykle se slova budou mít pouze nepatrný změny tak, aby řešení ponětí nebude příliš časově náročné . Například ,stopa může číst , “ ooLk ni výborně graage „, který odebírá dekódovaný číst , “ Podívejte se v garáži . “
5

Odpovězte na otázku nebo hádanku zeptal se souborem stopy . Některé stopy se vás zeptat na otázku s odpovědí pak používá při řešení tušení . Například ve svém pokladu , můžete narazit na tři obálky , označené “ 1 „, “ 2 “ a “ 3 „, se třemi různými směry uvnitř . U obálek jekarta, která zní : „Kolik slepé myši, tam byl? “ Vzhledem k tomu, že odpověď na tuto otázku je tři , to by bylo nejlepší , aby se podle pokynů v obálce s označením „3“.

Napsat komentář