Proč Dart desky Číslovaný tímto způsobem ?

Hospody v celém Spojeném království a některé bary v Severní Americe, rys šipky desky pro patrony těšit. Šipky jsou hra, kterou hrají házet malé špičaté hole, nebo šipky na terč . Terč má obvykle segmenty kruhu oka Red Bull je ve středu hrací plochy. Šipky používá unikátní systém hodnocení , které nemusí být zcela zřejmé na první pohled ; čísla jsou uspořádány ve zdánlivě svévolně . Nicméně, terče použít tento systém číslování pro konkrétní účel . Šipky Origins

Přesné začátky šipek je neznámý, ale v závislosti na internetových stránkách online průvodce tradiční hry , některé šipky orgány se domnívají, že šipky se připojuje do hry Puff a Dart . Puff a Dart byl nejprve odkazoval se na v obou časopisech v roce 1819 a byl popisován jako hra zahrnující foukání šipek přes trubku , aby se pokusila dostat červenou centrum. Hra je myšlenka k se vyvinuli do francouzského pouťové hry na počátku 20. století. Segmentovaný Šipky byl vyvinut tam jako způsob, jak se mohlo zdát snadné vyhrát cenu . Ostatní na vědomí existenci desky myšlenka předchází 1900 známý jako Grimsby palubě, představovat systém číslování polo – náhodný směrem do dovednostní hra , místo randomizované házet .
Scoring System vytvoření

bodovací systém moderní standardní terč , známý jako Londýn terč , má dva možné původy. Pub Quiz Nápověda konstatuje, že Brian Gamlin vytvořil sekvenci číslování v roce 1896 Gamlin bylLancaster tesař podle online průvodce tradiční hry . Nicméně, šipky historici mají problém najít informace o Gamlin a jeho předpokládané vynálezu. Další potenciální vynálezce byl Thomas William Buckle . Buckle žil v hrabství Yorkshire jako domino výrobce a je věřil k se vyvíjeli systém číslování v roce 1913

Počet ujednání

Na standardní terč , na čísla pro bodování se zdají být v libovolné poloze . Čísla ve směru hodinových ručiček , aby z vrcholu jsou : 20 , 1 , 18, 4, 13, 6 , 10, 15 , 2 , 17, 3 , 19, 7 , 16, 8 , 11, 14 , 9, 12 a 5 . na první pohled je systém číslování vypadá spíše náhodně. Nicméně se předpokládá, že počty byly uspořádány tak , aby se zabránilo jakékoli způsob podvádění dosáhnout maximální skóre . Čísla se střídají od nejvyšší k nejnižší snížit šanci na výhru ve hře smůlu a zdůrazňují potřebu dovedností .
Branky

Kromě náhodných čísel standardní terče mají také dva různé kroužky , které mění skóre a zaměřit se na šipky dovednost hráče . Vnější kruh terče zdvojnásobuje body této části. Například ,šipka přistání na vnějším kroužku v části 20 by stálo za 40 bodů . Čím menší vnitřní kroužek ztrojnásobuje skóre. Hry lze hrát buď se snaží dosáhnout co nejvyššího skóre kombinaci s třemi šipkami , nebo tím, že začíná s určitým skóre a odečtením bodů , aby se pokusila dostat na nulu . Variace
rady

Ve Spojeném království , terč variace existují , které mění číselném pořadí a bodování trochu . Jedna rada , známý jako Yorkshire nebo Kent čtyřhry palubě chybí trojitý skóre prsten ve standardních desek. Lincoln deska je podobný Yorkshire desce , ale je černá a bílá , spíše než představovat barvy . Lancashire rada odpovídá Lincoln prkno, ale je menší a obvykle vyrobeny ze dřeva. Tam jsou také desky , které používají pouze násobky pěti , jak bodování , známý jako Londýn Fives a širokou Fives desek. Londýn Fives deska nabízí tenčí dvoulůžkové a třílůžkové kroužky , zatímco deska Široké Pětky má širší kruhy .

Napsat komentář