Jak začít s PopCap Game Development Framework

. Pokud váš připraveni vyzkoušet si ruku na to, aby video hry pro PC a vydělat celé jmění na casual her trhu ,PopCap Games Framework jeskvělé místo pro start

Jeprokázáno , vyzrálý a osvědčený rámec, který si můžete založit novou hru na . Jak se vaše vývojové prostředí nastavení je první step.Things budete potřebovat
Visual Studio C + + Express , 2003 nebo 2005
PopCaps vývoj hry rámci
DirectX SDK
nápad na hru

Zobrazit další instrukce dovolená 1

Stáhněte si a rozbalte rozvojový rámec hra PopCap je z https://developer.popcap.com
2

Vytvořit nový prázdný projekt Win32

3

Přidejte PopCap rámci projektu vaše řešení

to tím, že půjdete do souboru – . > Přidat … – > Stávající projekt … klipart

Navigovat do PopCap rámcového adresáře a načtení projektu pod : zdroj /sexyappframework /SexyAppBase.vcproj
4

Přidat závislostí knihovny : Winmm.lib a Wsock32 . lib

– . pravým tlačítkem myši na projekt a vyberte Vlastnosti
– změnit konfiguraci na “ Všechny konfigurace “
– Pod Linker – > Vstup – > Další Závislosti přidejte :
Winmm.lib wsock32.lib
– nezavírejte dialogové okno . Budete používat jej v dalším kroku
5

Přidat na PopCap je SexyAppFramework zdrojový adresář na vašem seznamu zahrnout cestu

– . . Za C + + – > Obecné – > Další Zahrnout Adresáře přidat cestu k PopCap rámcového zdrojového adresáře .
6

Přidejte DirectX patří a lib adresáře na vašem vývojovém prostředí . Rámec musí být schopni najít to

– . Vyberte příkazy Nástroje – > Možnosti …
– Přejděte na projekty a řešení – > VC + + Directories
– přidat cestu k vašim DirectX zahrnout adresář Zahrnout soubory sekci
– přidat cestu k DirectX lib adresáře
Sims 7.

A teď nějaký kód . Přidat soubor main.cpp do projektu . Zahrnout záhlaví SexyAppBase.h a vytvořit standardní funkci WinMain . Vše by mělo stavět . Váš připravený začít kódování !

Napsat komentář