Aktivní Dětské hry

Sportovní vyvedu atletiky v děti, ale mnoho her také apelovat na děti, které nemusí být tak atleticky nakloněná . Některé z těchto her jsou navrženy tak, aby co nejvíce výhod z velmi malých a velmi velkých hřišť , zatímco jiní kombinují nápaditou hru s atletice. Některé z těchto her byly po desetiletí nebo dokonce staletí v té či oné podobě , apelovat na každé generace dětí ve stejném way.CaptureFlag

Capture the Flag je jedním z All doba dětské klasiky aideální venkovní hra pro otevřené prostory. Existuje mnoho různých verzí , a proto je důležité, aby se děti dohodnou na pravidlech před začátkem hry . Určit hranici , například pomocí páry nebo jiných přírodních funkcí a rozdělit děti do dvou týmů . Dejte každému Tým A & quot; vlajku & quot; (buďskutečná vlajka, nebo nějaký jiný objekt, který je snadno vidět a nést ) a musí mít každý tým umístit pod jeho vlajkou, do určité vzdálenosti od startovní čáry ( 50ft je obvykle dobrá , pokud máte hodně prostoru. ) po tři minuty , vyhodit píšťalku pro spuštění hry .

Každý tým má k pokusu zachytit vlajku druhého týmu a nést ji zpět . Obránci vlajka je dovoleno označit někoho přicházet na jejich straně. Mohou sledovat vlajku , ale nemůže dostat blíž než na určitou vzdálenost ( 20 stop a 50 stop jsou společné ) . Pokudpříznak útočník je označen mimo hru , on je vzat do vězení , kde může být zachráněn jen tehdy, pokud jeden z jeho přátel se podaří označit ho za ruku , aniž by nejprve být značen . V tomto případě se oba mohou vrátit na svou stranu . Gameplay pokračuje buď na nastavenou dobu nebo dokud jeden tým zachycujedruhou vlajku .
Foursquare

Mnoho aktivních dětské hry vyžadují hodně prostoru na hraní , , ale ne všechny . Foursquare je skvělá aktivní dětská hra, která vyžaduje velmi málo místa . Nakreslit čtverec z křídy a rozdělte jej na čtyři menší čtverce. Čtverce jsou uvedeny názvy, označující hodnost , jako Eso, král, královna a jack. Osoba eso náměstí odrazí kickball v jeho náměstí a pak udeří do jedné z ostatních čtverců. Osoba přijímající náměstí má nechat Nohejbal odrazit a pak trefil do jiné náměstí .

V případě, že míč udeří někoho, kdo před tím, než se odrazí , je-li to odrazí dvakrát před tím, než mohou zasáhnout , nebo pokud se zdvojnásobí hity nebo chytí ho , on je ven . V případě, že osoba střetu s míčem to dopadne mimo soud , on je také mimo . V případě, že král , královna nebo jack dostane ven, všichni za ním postupuje náměstí . Například , v případě, že eso zasáhne míč do konektoru náměstí , který pak udeří znovu , stávkující eso nohu ,eso je venku. Král se stane novým eso ,královna se stanekrálem akonektor se stane královnou. Eso buď začíná to jako konektor , nebo někdo jiný čeká , že člověk dostane třeba jack . I když tato aktivní hra se nejlépe hraje s 4-6 hráči , jeden může foursquare soud snadno ubytovat 8 nebo více hráčů ; hra se pohybuje rychle a hráči , kteří se obvykle nemají čekat velmi dlouho. Pokud mají jinou kickball , může navíc hráči raději nakreslit druhý soud a začít svou vlastní hru namísto čekání .
Kolik je hodin , pane Fox ?

kolik je hodin , pane Fox ? je hra dětský , který kombinuje představivost s napětím a trochou divadla. Děti vše stojí na startovní čáře , a pan Fox stojí opodál se zády . Děti Zeptejte se ho , & quot; Kolik je Mr. Fox & quot ? ; Mr. Fox odpoví zavoláním hodinu , jako & quot; . Jedna hodin & quot; Hráči trvat několik kroků směrem k panu Fox , které odpovídají za hodinu volal ( 7 kroků k & quot; sedm hodin , & quot , například . ) Když pan Fox volá & quot ; Midnight & quot ! ; se otočí a honí hráče. Musí se dostat zpět do své startovní čáru před tím, než je chytí . Hráči, kteří byli označeni jsou mimo hru , anová kola . Hra pokračuje , dokud pan Fox označil každého, ale jeden hráč , který se stane novým pana Foxe .

Napsat komentář