Jak si vyrobit GUI Práce v ROBLOX

GUI Stojany pro grafické uživatelské rozhraní ; můžete vytvořit a používat GUI je v on-line 3 – D virtuální svět “ ROBLOX . “ Chcete-li vytvořit grafické uživatelské rozhraní , musíte nejprve vytvořit svůj tvar , jeho označení a všechny tlačítka , které budete potřebovat. GUI může být provedena pouze ve 2 – D a udrží svou orientaci bez ohledu na to , kde jste ve vztahu k němu . Návod dovolená 1

Otevřít ROBLOX Studio a otevřete své místo .
2

použijte funkci Udim2 vytvořit místo pro vaše GUI . Například můžete použít následující kód :

místní r = Instance.new ( “ Frame “ )

r.Position = UDim2.new ( 0,5 , 0 , 0,5 , 0 )

r.Size = UDim2.new ( 0,5 , 0 , 0,5 , 0 )

“ r.Position = UDim2.new ( 0,5 , 0 , 0,5 , 0 ) “ řádka kódu představuje , kdeGUI se objeví ve vašem místě . Chcete-li přesunout GUI kolem místa , změnit “ ( 0,5 , 0 , 0,5 , 0 ) “ čísla . Každé číslo představujekoordinovat ; změnou čísla, která se bude měnit umístění GUI .
3

Vytvořte obdélníkový rám pro váš GUI , které se objeví kdykolivhráč připojí na své místo . Například , použijte následující kód :

game.Players.PlayerAdded : connect ( funkce ( přehrávač )

místní f = Instance.new ( „Rámec“ )

místní s = Instance.new ( “ ScreenGui “ )

f.Parent = s

s.Parent = Player.PlayerGui

f.Position = UDim2.new ( 0,5 , 0 , 0,5 , 0 )

f.Size = UDim2.new ( 0,5 , 0 , 0,5 , 0 )

end )

“ game.Players.PlayerAdded : připojení ( funkce ( přehrávač ) “ příkaz je to, co říká vaše GUI zahájit , když se hráč připojí na své místo .

“ r.Size = UDim2.new ( 0,5 , 0 , 0,5 , 0 ) “ . . . představuje velikost GUI Změna čísla v řádku kódu se změní velikost GUI
4

tlačítko Vytvořit vstupy pro vaše GUI například použít následující kód :

game.Players.PlayerAdded : connect ( funkce ( přehrávač )

místní f = Instance.new ( “ TextButton “ )

místní s = Instance.new ( “ ScreenGui “ )

f.Parent = s

s.Parent = Player.PlayerGui

f.Position = UDim2.new ( 0,1 , 0 , 0,1 , 0 )

f.Size = UDim2.new ( 0,5 0 , 0,5 , 0 )

f.MouseButton1Down : connect ( function ( )

print ( “ jste klepli textové GUI ! “ )

konci )

end )

“ f.MouseButton1Down : connect ( function ( )

print ( “ ! jste klepli textové GUI “ )

konci ) “ kód řekne své GUI na výstupu “ jste klepli textové GUI “ , kdykoliuživatel levé – kliknutí na GUI . Můžete změnit text na cokoliv chcete . Můžete také přiřadit akci na pravé tlačítko myši pomocí funkce “ f.MouseButton2Down “ . “ Příkaz .
5

Klepnutím na tlačítko “ Save „pro uložení GUI na své místo .

Napsat komentář