3D grafika pro hry

stav videoher na počátku 21. století velmi liší od kořenů v tomto odvětví v roce 1970 a 1980 . V 1990s zažil zásadní změnu ve způsobu, jakým videohry byly vytvořeny a zkušenosti . Zásadní posun nastal v podobě grafiky . Jako uživatelé požadovali více realismu , vývojáři začali tlačit hranice skřítek bázi dvojrozměrné grafice, která nakonec dala cestu k původu a vývoji trojrozměrné grafice v průběhu roku 1990 . Virtua Fighter

roku 1990 dominovala “ Street Fighter “ a “ Mortal Kombat “ bojová hra povolení . “ Street Fighter “ používá skřítky pro své postavy , zatímco “ Mortal Kombat “ zvýšil realismus svých bojovníků využitím digitalizované grafiky na základě skutečných bojovníků . Sega vydala své průlomové bojovník , “ Virtua Fighter „, v roce 1993 na svém Model 1 arkádová palubě , který byl navržen pro polygonální vykreslování . Hra používá polygonální modely postav přidat úroveň realismu dříve nenaplněny . Zatímco modely se objeví základní podle dnešních měřítek , dodal modely postav “ Virtua Fighter “ vrstvu hloubky designu , který dvojrozměrné skřítci nemohli rovnat. Úspěch této hry v pasážích vyvolalo mnoho soupeřů , včetně “ Tekken , “ a inspiroval Sega přesunout svou pozornost téměř výhradně na trojrozměrné modely ve své arkádové nabídky .
16 – Bit Pokusy

Zatímco Sega “ Virtua Fighter “ a “ Virtua Racer “ a Namco “ Tekken “ a “ Ridge Racer “ dělali majitelé pasáž po celém světě šťastný , že “ příští generace „, videoherní systémy byly dosud z . V roce 1994 ,Sega Genesis a Super Nintendo byly instalovány v desítkách milionů domova , a vývojáři chtějí prosadit tyto systémy do jejich hranic . Tyto 16 – bitové systémy byly vyvinuty s dvou- dimenzionální skřítek her v paměti, a nebyly schopné složitých procesů potřebných k tomu, aby polygonálních modelů v reálném čase . Nintendo a Sega každý vyvinula speciální čip , Super FX a Virtua procesor , resp . Tyto čipy byly instalovány ve hře samotné kazety a zvýšily náklady na hry, které powered . Nintendo “ Starfox “ a “ Dirt Trax “ představoval polygonální grafiky , ale polygon počty byly nízké , jak tomu bylo v přístavu Sega z “ Virtua Racing “ na Genesis .
Pre – Poskytnuté Alternativní

Nintendo našel způsob, jak přidat trojrozměrný vzhled svých hrách i přes omezený výpočetní výkon je to konzole Super Nintendo . V pre – tavené grafika “ Donkey Kong Country “ a “ Killer Instinct “ představoval větší hloubku než tradiční skřítek – založené hry , ale nevyžadoval zvláštní grafický čip v herní konzoli . To bylo proto, že modely nebyli poskytované v reálném čase , ale byly předem poskytnuty. Nevýhodou tohoto přístupu je, že neumožnil znaky, které se skutečně pohybovat ve třech rozměrech , ale pouze přidal grafické upgrade na dvou – dimenzionální hry . Sega také provádí tuto technologii v “ Vectorman “ pro konzoli Genesis .
32 – Bit Era

V roce 1995 ,Sega Saturn a Sony PlayStation hit na trhu v roce Spojené státy americké . Tyto konzole byly vyvinuty s tří-dimenzionální hry v mysli , a každý , kdo byl schopen zpracovatněkolik set tisíc polygonů za sekundu . Určeno pro 3 – D hry a větší výpočetní výkon než na konzole na 16 – bitové generaci , tyto konzole ohlašoval novou éru domácí konzole her . “ Virtua Fighter „, “ Tekken “ a “ Ridge Racer “ franšízy byli všichni přinesli na trh domácí konzole a byly téměř dokonalé konverze z jejich arkádové protějšky . Hráči se nyní mohou zažít hloubku třetího rozměru a polygonální postav z pohodlí svého obývacího pokoje .

Napsat komentář