Pravidla pro zlatonku ,karetní hra

Rybaření karetní hry se vyvinuly ve většině kultur v mnoha variantách . Při hraní karetní hra pro rybolov, se hráči snaží vytvořit oblek, barvu, nebo, v případě specializovaných “ Go Fish “ hrací karty , design odpovídá z karet ve vlastních rukou , rukou jejich protivníků , nebo draw hromadu . Zlatonka je variace íránské rybářské karetní hra s názvem Gharat , což znamená “ kořist „. Objekt

Tato hra se hraje dva nebo více hráčů a zahrnuje dvě paluby standardních hracích karet. Zvedáky a Dvojky jsou divoké . Cílem hry je být prvním hráčem, který dosáhne 1000 bodů vytvářením sad pomocí kreslení správné karty nebo sady náročných soupeřů.
Setup

dealer zamíchá dva balíčky karet dohromady a společnosti tři karty lícem dolů , na každého hráče. Dealer umístí zbývající karty ve středu hrací plochy , otočí vrchní kartu lícem nahoru a položí ji vedle na hromadu . Hra začíná práva dealera a pokračuje ve směru hodinových ručiček .
První ruky

Pokud je schopen se prvním hráčem, tvoří soubor dvou nebo tři karty (příklad: KK , 3-3 , J, 4-2 ) . Pokud není schopen vytvořit soubor , kreslí od středu hromady . On komíny sadu před sebou (pokud učinil jeden ), a to buď zbavuje nebo doplní ruku , udržování tří karet . Následující soubory jsou umístěny nad sebou .
Pokračování Play

Jak hra pokračuje , každý hráč může provést jednu ze tří tahů. Může vytvořit soubor z jeho vlastní rukou , vytvořit sadu kreslení kartu z hromádky draw , nebo vyzvěte top set oponenta . Napadá umístěním odpovídající kartu v blízkosti sadu soupeře. Jeho soupeř se může vzdát sadu , nebo jestli je schopen bránit doplněním ho s odpovídající kartou , jack , nebo dva . Challenger může i nadále výzvu pro stejnou sadu s zápasu nebo na divokou kartu , pokud je schopen . Pochallenger se buď ukradl sadu svého protivníka , nebo neučinila , se doplní ruku a hra se přesune na dalšího hráče .
Dohrávat

hra pokračuje, dokud se remíza hromada je prázdný. V tomto bodě , hráči pokračovat v přehrávání , ale může se spoléhat jen na své vlastní ruce k vytvoření sady , výzvu , a bránit . Hra pokračuje, dokud všichni hráči buď hráli všechny karty ve svých rukou , nebo se jich zbavil
Branky

Kus počty hráčů a zaznamenává své skóre pomocí následujících hodnot . : trojky až Nines stojí každý pět bodů ; Desítky až králů stojí každý deset bodů ; Esa jsou v hodnotě patnáct bodů ; Dvojky jsou v hodnotě dvacet bodů ; Jacks stojí padesát bodů. První hráč, který dosáhne 1000 bodů tím, že kombinuje své skóre s těmi předchozích kolech se stává vítězem .

Napsat komentář