English Terč Pravidla

Šipky Je to stará hra , která vznikla v Evropě , s různými mýty jako její vynález. Moderní šipky k nám přichází z Anglie na konci 19. století , v závislosti na internetových stránkách dartsinfoworld.com . Hra je poměrně jednoduchá , se hráči střídají házet šipky na terč a pokoušet se získat body tím, že udeří jednotlivé segmenty desky. Existuje mnoho her a změny ve hře , ale tradiční anglická hra je501 (vyslovuje se “ pět – oh -one “ ) . Cíl hry : První Zero Vítězství

501 a jeho varianty ( 301 , 401 , 601 , 701 , 801 , 901 , nebo 1001 jsou příklady ) ,cílem hry je dosáhnout skóre nula . Každý hráč začíná hru s 501 body ( ve variantách , začnou s číslem uvedeným jménem ). Jak házejí šipky na desce , ale odečíst body , které Průměr z 501 , dokud neklesne na nulu . První hráč, který dosáhne nuly vyhraje
Branky: . Hit segmenty rady získávat body

Terč jekruh rozdělen do 20 plátky nebo segmenty a terč . Typický terč má hodnotu každého segmentu na vnějším okraji segmentu . Každý segment je dále rozdělen dvěma tenkými kruhy . Na samém vnějším okraji desky jedvojité body kruh . Asi v půli cesty mezi vnějším okrajem kruhu a terč jetrojité body kruh . Bullseye je rozdělen na vnitřní a vnější terč terč .

Když je šipka hozen , segment se lepí ve označuje počet bodů , které mají být uděleny . Pokud šipka zasáhne 20 bodu segmentu , 20 body jsou uděleny . Pokud šipka zasáhne část vnějšího kruhu dvojité bodů 20 bodů segmentu , 40 body jsou uděleny . Pokud šipka zasáhne část vnitřního kruhu třílůžkové bodů 20 bodů segmentu , 60 body jsou uděleny . Vnější Bullseye stojí 25 bodů a vnitřní terč stojí 50 bodů.
Tři ŠipkyTurn

Šipky se obvykle hraje dva lidé. Každé otočení šipky se hraje se třemi šipkami na přehrávači . Pořadí Hráč je určeno každý hráč hází jednu šipku na tabuli . Hráč nejbližší terč vybere , který hází jako první. Pokud oba hráči udeří terč , se opět hodit , až jerozhodující výsledek .

Na konci kola se hráči celkem jejich bodoval a odečíst je od jejich aktuální skóre , počínaje 501.

Přesné bodování vyhrát

Obecně platí, že hra 501 není obtížné , dokud není dosaženo konečné řadě. Hráč musí přivést ji skóre až na přesně nulu , aby vyhráli . Na poslední zatáčce , bude na nulu bude mít za následek ztrátu tahu a skóre hráče vracející se z předešlého kola. Například ,hráč se skóre 35 bude mít skóre 35 bodů, přesně k vítězství . Hráč může vyhrát na jednom nebo dvou šipek , například bít dvojitý 15 segment a 5 segment skóre 35 ; ale měl by hráč zasáhl 15 , 5 a 20 , skóre přehrávače se vrátí do 35 a on se musí snažit znovu na svém příštím kole .

Napsat komentář