Elektronické terč na šipky hry

Podle autora James Masters ve svém článku „Historie Darts a další užitečné informace , „První zmínka o hře šipky se objeví ve dvou časopisech ze dne 1819 Odkazoval se na jako Puff a Dart , hra požadovaných hráčů do . použít sklářskou píšťalou na oheň šipku na terč soustředných kruhů . Hra šipky se značně vyvinula od této rané verzi , a nyní existuje několik verzí hry . Elektronické terče poskytuje hráčům snadný-k – použití systému bodování řadu her šipky . “ 301 “

“ 301 „, každý hráč začíná hru s 301 body , acílem hry je pro hráče snížit své skóre na 0. . Za každým číslem hráč zasáhne , že celkový součet se odečte od jejího celkového skóre . Například , v případě, že hráč narazí na dvojité 20 ,17 a2 ,celkem 59 bodů, se odstraní ze svého celkového skóre . Chcete-li vyhrát hru , musí získat hráč dosáhne přesně 0 . Takže pokud má hráč zbývajících 17 bodů , musí zasáhnout17 , nebo dva nebo tři čísla, která se rovnají 17 , vyhrát . Pokud hráč získá více než 17 bodů v kole , její skóre resetuje do 17 let.
“ Cricket “

Na rozdíl od “ 301 „objekt “ Cricket “ je pro hráče, který vstřelí více bodů než jeho soupeř . Bodování ve hře je dosaženo tím, že udeří čísla 15 až 20 a terče . Jakmilehráč přišel na řadu nebo terče třikrát , začne se body pokaždé, když narazí toto číslo později nebo výsledky jiného terče . Hráč může pokračovat v bodování na číslo nebo terče , dokud se jeho soupeř zasáhne , že stejný počet třikrát sám nebo skóre tři býci – oči . V tomto bodě , že část desky je považována za “ uzavřené „, a nikdo nemůže skórovat na tomto úseku už . Když se všechna čísla a býci – oči byly “ uzavřené „,hráč s nejvyšším počtem bodů vyhrává .
“ Big Six “

Podobně jako u basketbal “ Jízda „, “ Big Six “ vyžaduje, aby hráči narazí na stejné místo na terč jako jejich soupeř dělá . Před začátkemhry se hráči musí dohodnout na tom, kolik „žije „, dostane každý hráč se v průběhu hry . Jakmile je počet “ životů „, bylo dohodnuto , hráč 1 musí zasáhnout jeden šest , nikolidvojité nebo trojité body , s jedním z jejích prvních tří šipek . Pokudhráč není schopen zasáhnout jedinou šest ztratí jednu ze svých životů . Pokudhráč úspěšně zasáhne jeden šest ,další šipka hozen určuje, jaké množství jí soupeř musí udeřit na jeho příštím kole . Hra končí, když jeden hráč prohraje všechny své “ životy „.
“ Killer “

Každý hráč začíná hru tím, že hodí šipku na libovolný počet na palubě . Bez ohledu na počet hráč zasáhne stává jeho přiděleno číslo po zbytek hry , a žádné dva hráči mohou mít stejné číslo . Poté, co každý hráč má přiřazené číslo,hra začíná . Hráčův primárním cílem , jakmile začnehra je zasáhnout dvojí segment jeho číslo . Poté, co že je dosaženo , že hráč se stane“ zabijákem „. “ Zabiják “ může odstranit jeden z jeho odpůrců “ životy „, které číslo v rozmezí 6-14 v závislosti na tom, co bylo dohodnuto před hry tím, že udeří jejich přiřazené číslo. Hráči se střídají házet každý na palubě tři šipky aposlední hráč s “ životem “ Zbývající vítězství .

Napsat komentář