Jak Nezapomeňte Piece hnutí v šachu

strategie jeklíčem k vítězství v šachu , aleprvní překážka vymazat , pokud se učíte , jak hrát si pamatuje , jak každý kus se pohybuje . K dispozici je 16 kusů na každé straně , a představují šest různých způsobů, jak se pohybují . I když víte, jak se pohybují , je možné zapomenout na čas od času . Opakovacíjednoduché cvičení by mohlo být vše, co need.Things budete potřebovat
Šachy nastavit
Zobrazit další instrukce dovolená 1

Odstraňte všechny kousky z hrací plochy . Spočítejte počet čtverců , řádků a sloupců . Ne všechny diagonály obsahují stejný počet čtverců . Otočte desku donáměstí je vám nejblíže , a napravé je bílá .
2

Umístěte krále na středu náměstí . Přesuňte ho kolem , jedno místo v době , v každém směru . Král je omezena na jeden čtvereční pohybu v době , což jenejslabší útok kus v šachu .
3

Vyměňte krále s královnou . Přesun královně libovolný počet míst v každé přímce , včetně úhlopříček , a postup opakujte, dokud ona se dotkla všech čtverců . Jenkrálovna může dělat všechny tyto pohyby .
4

Dejte biskupa a věž na palubě . Pokud byste měli kombinovat věž , která se pohybuje po řadách a sloupcích , a biskup , který se pohybuje pouze v úhlopříčky , by měly býtkrálovnou . Oba kousky můžete přesunout tolik čtverců , jak to může .
5

Nastavit rytíře sám na palubě . Jezdec se pohybuje v “ L “ – dvě místa v jednom směru , o jedno místo ve směru kolmém . V mnoha sad serytíř ve tvaru koně . Že “ kůň “ jejediný kus, který může “ přeskočit “ jinými kousky .
6

Dejte pěšce na šachovnici . Osm pěšáci spustit hru na druhém řádku , zatímco ostatní kousky jsou seřazeni na první nebo zadní řadě . Pěšáci mohou pohybovat pouze dopředu . Když jsou přesouvány z výchozího řádku , mohou se přesunout jeden nebo dva čtverce . Mohou se pohybovat o jedno pole vpřed po tomto tahu se dvěma výjimkami . Pěšec se může pohybovat diagonálně o jedno pole , aby se zachytit , nebo to může zachytit “ en mimochodem . “
7

Advance pěšce na páté pozici . Umístěte nepřátelskou figurku na sedmé pozici v sousedním sloupci sloupci vaší pěšákový . Přesun na soupeřova pěšáka dvě mezery směrem k sobě , aby dva pěšáci jsou side – by-side . Přesuňte pěšce do prostoru za soupeřova pěšce , zachycení soupeřova pěšce “ en mimochodem , “ nebo tak mimochodem
8

Poslat zastavárně na zbytek cesty na opačném konci desky . – -osmá pozice . To bude podporovat pěšce na vaší volbě královny , věž , střelce nebo jezdce . Takže pamatujte pěšce ,nejmenší kousek na desce , jejediný kus, který může růst moci takhle .

Napsat komentář