64 Bit Vs . 32 Bit Hráči

Během páté generace herních domácí konzole systémů v pozdní 1990 , byly tam dva myšlenkové směry : formát a skladovací prostor vs grafické a krát zatížení . Systémy v této době bylo 32 bit nebo 64 bit systémy . To se týká grafického výkonu technologií za hry , smyšlenkou , že čím vyšší je počet bitů , tím lepší grafika. Šestá generace ( 128 bit ), byl propuštěn v roce 1998 . Hlavní Uchazeči

Zatímco tam bylo několik herních konzolí kolem této 32 a 64 bitové éry , nejvíce vypadl brzy z nedostatku podpory , s výjimkou tři společnosti . To znamenalo zavedení Sony do herního průmyslu , zároveň Nintendo a Sega pokračoval s jeho další systémy . Jednalo se o tři hlavní uchazeči z konzoly válce páté generace ve Spojených státech .
32bitové systémy

páté generace domácích herních systémů měl dva hlavní 32 bit uchazeči ; Sega a Sony . Sega vydala své nejnovější konzole s Sega Saturn , a to také označil zavedení Sony Playstation . Oba systémy byly vydány v roce 1994 a používá formát CD – založené . Hlavním přínosem do formátu CD bylo, že oni mohli držetmnohem více informací a herní vývojáři měli mnohem větší prostor , aby zahrnovala věci , jako jsou videa cut – scén , symfonické hudby a dialogu ve svých hrách .

64 bitový systém

páté generace opravdu měl , ale jeden reálný kandidáta s 64 bitovou technologií . Zatímco Sony a Sega zaměřuje úsilí na nové technologie CD vychází , Nintendo držel silný formátu kazety , kteréspolečnost setkal úspěch s jejich předchozími konzolí .

Nintendo 64 byl propuštěn v roce 1996 ve Spojených státech . Rozhodnutí se držet ve formátu kazety bylo založeno pouze na skutečnosti, žeformát CD pro hraní her byl ještě relativně nový a měl obrovské načítání časy pro své hry . Kazety byly seznámeni formátování pro Nintendo a neměly prakticky žádný čas načítání .
Podobnosti

Oba 32 bit a 64 bit konzole měla zaměřit na nové technologie, které dosud nebyly vidět ve hře až do té doby . Velký důraz byl kladen do tvorby hry mají 3D prostředí . Až do té doby ,důraz byl na lineární platformy her , pro nejvíce se rozdělit . Být schopen prozkoumat prostředí, v libovolném směru byl revoluční v té době . Mnoho známých titulů obdržel 3D “ plastické operace , “ přičemž znaky zavedené na předchozí herních konzolí a dát jim 3D léčbu .
Vítěz

Zatímcoskutečný vítěz války co se stalo mezi konzolí páté generace může být diskutována mezi hráči na věky , tam byljasný vítěz , pokud jde o podporu , příjmy vydělané a formáty, které byly přijaty . 32bitové disky vyhrál s drtivou podporu od fanoušků a vývojářům , což dokazuje, že samotná grafika nebylo dost nést úspěchu systému . Nintendo poslouchal masy , a jejich sledovací systém , následovali s technologií disku .

Napsat komentář