Mattel Dětské hry

Mattel hry pro děti se pohybují od tradičních deskových her ​​soutěží strany , kde hráči se ovlivňují ústně . Patří mezi ně jednoduché karetní hry jako Go Fish zaměřené na velmi malých dětí až po pokročilé strategických her , jako je “ Othello “ pro doplnění . Tyto tituly jsou všeobecně známé , ale některé další Mattel hry používají stejné základní prvky . Silly Story Maker

karetní hra Hloupé Story Maker trvá méně než 30 minut. Děti pracují společně na vytvoření příběhu z karet , které obsahují výrazné obrázky . Hráči mají použít tento obrázek zahájit nebo pokračovat v příběhu . Pootočení Vypršel čas , všichni hráči jsou požádáni, aby připomenout fakta z právě vytvořeného příběhu . Dítě si pamatovat nejvíce faktů , vyhrává hru . Jeho doporučeno pro děti od 5 let .

Jablka s jablky Junior

jablka s jablky Junior jekaretní hra, která pomáhá dětem učit se a zlepšovat své myšlení . Každý hráč si lízne kartu „věc “ a “ Popis “ kartu. Hráč musí používat představivost , aby logické spojení mezi věcí a popis . Rozhodčí odmění hráče , kteří poskytnou nejvíce kreativní odpověď . Hráč s nejvyšším počtem bodů vyhrává . Připojení může být hojná , protožehra má více než 570 karet . Je doporučeno pro děti od 9 a nahoru .
Vyhrkl !

Vyhrkl ! jehra slovník řízený . Hráči “ vyhrkl “ odpovědi na otázky . Hráč s správnou odpověď dostane přesunout hru kus vpřed na hrací desce . Pokud hráči vybreptnout špatné odpovědi , musí mlčet , dokud někdo odpoví na otázku . První hráč přesunout kus hry zcela po hrací desce vyhrává . Vyhrkl ! vyžaduje tři nebo více hráčů , a je pro děti od 10 a nahoru . Junior verze je k dispozici .
SKIP – BO Deluxe

desková hra Skok – Bo Deluxe je určen pro děti 7 a starší . Každý hráč nebo tým obdrží 30 lícem dolů hrací karty od prodejce . Tyto karty tvoří hráčovu “ Stock “ hromadu . Hráči čerpat další karty a odstraňte karty ze svých „stock “ piloty na základě souboru pravidel hry . Hráč nebo tým, který eliminuje jeho nebo její “ Skladem „, první vyhrává hru .
UNO MOO !

UNO MOO ! Děti od 3 let mohou dozvědět o zemědělství , jak se shodují zvířata a další postavy . Zápas může být v závislosti na typu číselném nebo jeho barvy . Modrá kráva , například zápasů jinou krávu nebo na kteroukoli modrou postavu ve hře . Odpovídající čísla jdou do stodoly . Hráč, který doplňuje se všechny její postavy první a dostane je do stodoly vyhrává .

Napsat komentář