Colonial Life Hry & amp; Aktivity

Život v koloniální Nové Anglii nebylo snadné pro děti. Většinu času byli buď ve škole, nebo pomáhat rodičům tím, že dělá domácí práce , jako je nošení dříví, loupání kukuřice nebo vedoucí voly , podle Noah Webster House.org . Nicméně , stejně jako děti z jakékoliv éry koloniální děti měly hrát , a velké rodiny znamenalo, že bylo mnoho dětí, zapojit se do hry. ( Reference 1 ) HuntSlipper

V této hře pro 6-18 hráčů , oni sedí v kruhu , zatímco jeden hráč ,lovec , listy , zatímco ostatní skrýt střevícem (nebo jiný objekt ). Hunter se vrací a ostatní hráči předat objekt kolem tajně pokaždé, když se nedívá . Lovec může požádat tři otázky a dostane tři šance uhodnout, kde je objekt . Když se lovec najde objekt se výměn místa se hráč, který ji má , říká, že na internetových stránkách učitel Vision . Bluff (odkaz 2 )

Blind Man

Tato koloniální hra pro děti je stále znají dnešní děti . Jeden hráč se zavázanýma očima a zbytek tvoří omezené kruh kolem něj . Hráč otočí “ slepého “ kolem třikrát a pak vezme své místo v kruhu . Se zavázanýma očima hráč se snaží chytit jeden z hráčů , kteří se nesměli pohybovat . Když se mu to podaří , že vymění místa se osoby, kterou chytil . Hra může být hrána čtyřmi až 12 hráčů , podle internetové stránky Teacher Vision . ( Odkaz 2 )
Blow -Out

Možná víte, tento koloniální hru dětský taky. Podle internetových stránek učitel Vision , Blow -Out je jedním z nejstarších mramoru známé hry , ve které dva hráči snaží vyhrát kuličky od sebe navzájem . První hráč hodí kuličku na hladký povrch a druhý hráč se snaží trefit kuličku hodil ještě jeden na to . Pokud se jí podaří , ona vyhraje mramoru . Pokud ne, první hráč se může pokusit zasáhnout její mramoru . ( Odkaz 2 )
Ring Taw

Ring kuličky je další kuličky hra. To může hrát čtyři až šest hráčů . Nakreslete kruh asi dvě stopy v průměru. Každý hráč umístí čtyři až šest kuliček do vnitřního kruhu . Dále nakreslete vnější kruh nebo “ kuličky “ o 7 stop v průměru. Každý hráč se střídají , aby se pokusili dotknout jednoho z kuličky ve vnitřním kruhu tím, že válí kuličku z taw . Úspěšný hráč vyhraje mramoru a dostane šanci vyhrát další, ale nesmí zasáhnout mramoru stejného hráče je dvakrát za sebou . V případě, že hráč nemá hit mramoru,turn jde k dalšímu hráči , vysvětluje učitel Vision . ( Odkaz 2 )
Morris devět mužů je

devět mužů je Morris je desková hra, která koloniální děti si hrály s použitím fazole nebo kameny pro markery. Deska by mohla být nakresleny na papíře , nebo dokonce v prachu . Každý z obou hráčů se střídají uvedení jednoho z devíti značek dolů , jeden po druhém , kde se linie desce připojit nebo protínají. Cílem je, aby se řady tří značek na lince zároveň zabránit další hráč z dělají totéž . Značky hráč musí být odlišné od sebe navzájem . Poté, co všechny značky jsou na palubě, hráči začnou pohybovat , posuvné značky podél linky z bodu do bodu . Pokaždé, když hráč vytvoří řadu se dostane k odstranění jednoho z markerů druhý hráč je z hrací plochy, a hra končí , je-li jeden hráč odešel s pouhými dvěma značkami. Verze pro tisk desky je k dispozici od Noah Webster House.org vyzkoušet s přáteli nebo rodinou . ( Odkaz 3)

Napsat komentář