Jak na textury letadel, pro FS2004 v Gmax

Microsoft Flight Simulator 2004 : A Century of Flight zahrnuje Wright Flyer , Ryan NYP “ Spirit of St Louis , “ Lockheed Vega aDC – 3 . Povolení Flight Simulator podporuje jeho komunitu k vytvoření nových letadel , letišť a textury . Flight Simulator 2004 je dodáván s Gmaxu , 3D modelovacího nástroje . S Microsoft 2004 SDK , můžete navrhnout nová letadla nebo vytvářet nové textury pro historická letadla s Gmax.Things budete potřebovat , Foto manipulace software
Zobrazit další instrukce dovolená 1

Stáhněte si a nainstalujte Software Developer Kit Microsoft Flight Simulator 2004 . Zip soubor také obsahuje GMAX Gamepack SDK . Zatížení , editovat a upravovat soubory textur v manipulaci s fotografiemi software .
2

Restart GMAX a načíst untextured letadlo . Stisknutím tlačítka “ M “ spustit Material Editor . Klikněte na tlačítko “ Nový “ pojmenování první materiál černá . Změna difúzní vzorník barev pro R : 12 , G : 16 a B : 8 . Vyberte první část modelu , který je černý a klikněte na „Potvrdit „.
3

Vyberte křídla , použít “ mapování rovinný UVW , “ vyberte správnou osu a klikněte na “ fit „. Vytvořit novou texturu s názvem “ křídla „. Klikněte na “ platí texturu “ v záložce difuzní . Vyberte “ WingsDifuse.jpg . “ Vyberte kartu bump a zatížení a použít “ WingsBump.jpg . “
4

Vybertetrup platí “ rovinný UVW mapování “ ještě jednou . Pojmenujte nový materiál : trup – boky . Přidat rozptýlené a bump textury . Zvolte “ 2 -sided “ políčko a aplikovat materiál na trupu . Použít rozptýlené a bump textury ke zbytku vašeho modelu . Po dokončení Uložte soubor .
5

Run “ MakeMDL “ z SDK a importovat vaše letadlo . To se promítá svůj model do formátu Flight Simulator 2004. Exportujte vaše letadlo do startovací letiště .

Napsat komentář