kolíčky & Marbles Pravidla

Kolíčky & Marbles jedesková hra , která jde pod různými jmény , jako je Joker kuličky , kolíky a žolíky , a žolíky a Marbles . V Kolíčky & Marbles , hráči musí závodit kuličky kolem dřevěné desce . Počet místmramoru může pohybovat se řídí hrací karty , kteréhráč hraje v pořadí . Poté, co jeden hráč má všechny své kuličky v “ koncové zóně „,hra je u konce . Základní pravidla

kolíky a kuličky mohou být přehrávány o dva až osm hráčů a mohou být přehrávány v týmech , pokud čtyři nebo více hráčů ve hře . By měly být použity alespoň dva balíčky hracích karet ; více by měla být použita v případě, že jsou čtyři nebo více hráčů ( typicky tři paluby používané pro hry se čtyřmi až šesti hráči a čtyři paluby jsou používány s osmi hráčů her ) . Hráči sedí na straně desky , která odpovídá barvě kuliček, kteréhráč používá. Startovní prostor je určen pro cross – tvarované kolíky , ve které hráči měli umístit své barevné kuličky .

Vyrovnat pět karet pro každého hráče . Vyberte si někoho , kdo ( válcováním kostky nebo výběrem nejvyšší kartu z balíčku ) . Začínající hráč provede následující akce : první , dobírá si novou kartu z balíčku ; druhý , hraje karty a pohybuje se v závislosti na kartě ( viz níže ) .
Marble hnutí

Jak bylo uvedeno výše , všichni hráči začínají s pěti kuličkami na startu zóny aruka z pěti karet . Před tím, než hráč může přesunout kuličku ,musí hráč hrát eso kartu. Eso karty umožňujíhráč udělat dvě věci : přesunout mramorovou jednu mezeru nebo uvolnit mramoru od startovní zóny . Pokudhráč nemá eso , hráč musí odhodit kartu a počkejte, dokud se jeho nebo její příštího kola . Jakmilehráč má kuličku na hrací desce , mohou hrát další karty v ruce . Obecně platí, že hráči přesunou své kuličky v závislosti na počtu na kartě . Tak ,dvě umožňuje hráči přesunout mramorové dvě mezery ,tři dovolí hráči pohybovat mramorovou tři mezery a tak dále . Face karty jsou v hodnotě 10 míst .

Existují zvláštní pravidla pro 7 je , je 8 , 9 je , a žolíky . Hráči s 7 lze rozdělit pohyb mezi dvěma kuličkami , jako je 6 pro jednoho a jeden zadruhého. Osmičky , aby se hráč pohybovat osm míst dozadu ( to je výhodné v začátku, kdy vaše mramor je hned vedle koncovém pásmu ) . 9 je třeba rozdělit stejně jako sedmičky (klíč bytost musí , hráči s 7 mají možnost ) . Jokers , abyhráč pohybovat jeho nebo její kuličku do soupeřovy mramoru , odesláním tohoto mramoru domů . Kdykoli mramor přistane na prostor jiného mramoru je první mramor , musí být poslán zpět domů .

Hra pokračuje , dokud jeden hráč má všech pět kuliček v koncovém pásmu . Hráči musí použít přesná čísla se dostat do koncové zóny . Proto , pokudmramor je jen jeden prostor od konečného konec zóny na místě , které musí hráč použít buď8 pro posun vzad neboeso dostat do zóny .

V týmové hře , oba hráči musí dostat své kuličky do koncové zóny . Hráči na každém týmu mohou navzájem pomáhat a pohybovat navzájem kuličky .

Napsat komentář