Jak dát Vertex v Brawl Mody

“ Super Smash Brothers Brawl “ ( SSBB ) jebojová hra pro Nintendo Wii herní konzole , která nabízí mnoho ikonických postav z různých videoher . Hra se vyvinula velmi velké a fanouškovskou základnu, která vytvořila několik nástrojů používaných k úpravě postavy ve hře . DasDonkey Vertex Box jenástroj, který mění jednotlivé vrcholy 3D modelů postav v SSBB , který umožňuje uživatelům vytvářet zcela nové bojovníky, které chcete přidat do hry . Vertex úpravy jsou prováděny s Autodesk 3ds Max a jsou přidány do hry s BrawlBox , standardních souborů editor.Things SSBB budete potřebovat
Autodesk 3DS Max
BrawlBox
Zobrazit další instrukce

1

Stáhněte si aplikaci Vertex Box z webových stránek DasDonkey . Uložit “ DasDonkey Vertex Box v2.1.exe “ soubor do vyhrazené složky .
2

Minimalizujte okno aplikace Vertex Box a spusťte program BrawlBox . Klikněte na „Soubor“ v hlavním baru BrawlBox nástrojů a vyberte možnost “ Otevřít „. Zvýrazněte soubor modelu SSBB , který chcete upravit, a klepněte na tlačítko “ Otevřít „.
3

Pravým – klikněte na “ Model dat “ v levé navigaci vyberte “ Export „. Změňte název souboru na “ modelu “ a přejděte do složky obsahující přihlášku Vertex Box . Klepněte na tlačítko „Uložit“ Tlačítko exportovat soubor modelu .
4

Klikněte na “ Model dat “ icon zevnitř BrawlBox navigačního okna rozbalte seznam editovatelných vrcholů . Klepněte pravým tlačítkem myši na vrchol , který chcete upravit, a vyberte “ Export „. Změňte název souboru na “ vertex.ddf “ a přejděte do složky obsahující přihlášku Vertex Box . Klikněte na tlačítko “ Uložit“ exportovat soubor vrchol . Poznámka číselnou hodnotu “ MDL0 Offset “ pole ve vrcholu dat seznamu .
5

Zavřete okno BrawlBox aplikace a přejděte do umístění programu Vertex Box . Double – klikněte na “ DasDonkey Vertex Box v2.1.exe “ souboru a klepněte na tlačítko“Vytvořit 3DS soubor “ tlačítko . Zavřete aplikaci Vertex Box .
6

Spusťte aplikaci 3ds Max . Klikněte na „Soubor“ v hlavním 3DS Max nástrojové liště a vyberte “ Importovat . “ Přejděte do složky obsahující přihlášku Vertex pole a zvýrazněte “ DDV.max “ soubor . Klepněte na tlačítko “ Importovat “ Tlačítko k otevření souboru vrchol .
7

Klepněte na tlačítko “ Upravit “ Karta se nachází na pravé straně panelu nástrojů 3DS Max . Klikněte na “ Vrcholy “ icon pod Volba okruhu v záložce Upravit . Upravte měřítko , velikost , umístění a natočení jednotlivých vrcholů pomocí dostupných 3DS Max nástrojů .
8

Klikněte na „Soubor“ v hlavním 3DS Max nástrojové liště a vyberte “ Export „. Přejděte do složky obsahující přihlášku Vertex pole a klikněte na „Uložit“ tlačítko . Ukončete aplikaci 3ds Max .
9

Spusťte aplikaci Vertex pole a klikněte na “ Vložit 3DS On MDL0 “ tlačítko . Zadejte MDL0 Offset číslo z kroku 4 a klepněte na tlačítko“ Ok “ tlačítko . Zavřete aplikaci Vertex Box .
10

Spusťte aplikaci Brawl Box . Klikněte na „Soubor“ v hlavním panelu nástrojů a vyberte možnost “ Otevřít „. Zvýrazněte soubor modelu SSBB , který chcete aktualizovat , a klepněte na tlačítko “ Otevřít „. Pravým tlačítkem myši klikněte na “ Model dat “ icon a zvolte „Nahradit „. Přejděte do umístění aplikace Vertex Box a double- klikněte na “ Model “ soubor nahradit staré vrcholů soubory s nově upravených vrcholů souborů .
11

Klikněte na „Soubor“ v hlavním Brawl Box nástrojové liště a zvolte “ Uložit jako . “ Přejděte na umístění vašeho modelu souborů SSBB a klikněte na „Uložit“ tlačítko . Hra se nyní načíst změněný model, vrchol namísto výchozího charakteru .

Napsat komentář