Jak si vyrobit nepřítele v UDK

Unreal Development Kit ( UDK ) jenástroj, který umožňuje vytvářet hry a 3D vizualizace . Uživatelé mohou vytvářet objekty , herní mapy a mody , kontrolní fyziku herního světa a vytvořit nepřátelské roboty , které budou bojovat proti hráčům . Vytvoření nepřátelskou bot vám umožní testovat vozidla , zbraně a fyzikální vlastnosti mapy bez lidských testerů . Můžete vytvořit a umístit nepřítele v UDK pomocí vývojových nástrojů při hraní na mapě . Návod dovolená 1

Vložte UDK a vytvořit mapu , nebo načíst již existující .
2

Přidat mapové prvky, jako jsou vozidla , terénu a zbraní . Klepněte pravým tlačítkem myši na mapě , klikněte na “ Path „, vyberte “ PathNode “ a umístěte ji někde na mapě .
3

Klepněte pravým tlačítkem myši na PathNode na mapě otevřít UnrealKimest . Klepněte pravým tlačítkem myši na obrazovce a klepněte na tlačítko “ Nová akce „, vyberte “ herce “ a zvolte “ Herec Factory . “ To vám okno umístit se na obrazovce UnrealKimest .
4

Klepněte pravým tlačítkem myši na obrazovce , klepněte na tlačítko “ Nová událost “ vyberte položku “ Level Uvedení do provozu“ a položte ji na obrazovce . Klepněte pravým tlačítkem myši na obrazovku znovu , vyberte “ Nová Var objekt pomocí PathNode “ a umístit jej na obrazovce .
5

Připojte postavu “ Level Startup “ na “ Herec Factory “ pole kliknutím na něj a kliknutím na “ Potěr herce “ zářez na krabici . Připojte se “ New Var objektu pomocí PathNode “ postavu do “ Herec Factory “ box na zářez , který říká, že “ Spawn Point . “
6

Klikněte na “ Herec Factory “ okno a otevřít možnosti pro to . Vyberte “ UTActor Factory AI “ z drop – down menu pod volbou pro “ Factory „.
7

listovat možnostmi , vyberte “ UTbot “ z drop – down menu pro volbu “ Controller Třída “ a zaškrtněte políčka pro“ Deathmatch AI “ a “ Default Inventory “ .
8

Přejděte dolů v seznamu voleb , klikněte na drop- down menu pro “ Pawn třídy , “ zvolte používat “ UT pěšák “ a zadejtenázev pro nepřítele v poli “ název potěr . “
9

Close “ Herec Factory “ a UnrealKimest . Klepněte pravým tlačítkem myši na mapě , vyberte položku „Play Level “ a zvolte možnost “ Play odtud.“ To bude načíst mapu , která prověří vaši nepřítele bot , které by se třeli na PathNode umístíte na mapě v kroku 2 .

Napsat komentář