Hry hrát S Kinestetický Learner

Stejně jako barva očí a velikosti nohy , lidé se také liší v stylů učení . Styl učení popisuje metodu výuky , kteroujedinec učí nejefektivněji . Hlavními styly učení jsou vizuální , sluchové a kinestetické . Koordinace oko-ruka aktivity , theatrics , budovy a pohybující se něčí tělo jsou všechny Kinestetický způsoby získávání nových poznatků . Mancala

Tento tradiční africké hra používá dřevěná deska s šesti zářezy na obou dlouhé straně a dvěma většími zářezy na obou krátkém konci . Každý odsazení obsahuje šest korálky nebo semen , které se hráči střídají distribuci se stanoví řady zářezů ve formaci klína . Hráči musí počítat při rozptylování své korálky . První osoba k vyprázdnění jeho řádek vtisků vyhraje . Fyzická reprezentace z korálků poskytuje hands -on aplikace počítání a čísla .
Twister

Tato strana hra je takéefektivní nástroj pro výuku mladých kinesthetic studujících barvy a směry . Spin – dial směruje děti umístit určitý končetinu na určitém barevném kruhu , například , levá ruka na modrou . Hrajte s jedním dítětem v době , takže se zaměřuje na správné vyrovnání jeho levou nohu na červený kruh , místo starosti o své přátele , které spadají na něj . Vytvořte si vlastní Twister mapu slepením cítil kruhy na bílé , plastové ubrusy . Udělat hru vhodný pro starší děti přidáním různých tvarů jako čtverce a trojúhelníky na vašem domácím herním plánu .
Vocal Charades

Vokální šarády nechá hráče používat své hlasy tak dlouho, jak oni neříkají přesné slovo, které chováš se . Zvolte slova, která jsou vývojově vhodné jako jsou studené a teplé pro malé děti . Přiřazení vědecké nebo historické slova pro starší děti , jako je tření , odpařování nebo revoluční války . Hráči musí provést divadelní interpretaci svého přiděleného slova , zatímco jeho spoluhráči uhodnout odpověď v určitém časovém horizontu . Provedením těchto pojmů ,kinesthetic žák upevňuje své vlastní chápání materiálu v novém, zážitkové způsobem .
Běh Mapa

Běh mapy jeefektivní způsob, jak se učit kinesthetic student geografie . Začněte tím, že kreslí požadovaný mapu na bílém plastovém ubrusu . Mapa leží na podlaze ahráč běží postavit na toho umístění říkáte . Například , v případě, že mapa byla ve Spojených státech a zavolal New Mexico ,hráč by běžet a stát na Novém Mexiku . Pauza mezi místa a poukázat na okolní státy, aby hráč , aby se dozví geografické souvislosti .

Napsat komentář