Axis & Spojenci Miniatury Variant Pravidla

Axis a Allies Miniatures jestrategická hra založená kolem druhé světové války . Pravidla varianty jsou běžně používány jako “ domovní řád “ na MIT Games Club funkcí . Při přehrávánípodle pravidel variant , některé aspekty hry jsou přizpůsobeny , aby hráči více možností při pohybu , stejně jako ke zvýšení obtížnosti pro zkušené hráče . Mapa Změny

Existuje několik modifikací na herní mapě , pokud hrát podle pravidel variant . Výřez mapy se věnuje Panama je rozdělena do dvou samostatných částí na obou stranách Panamského průplavu . V sekci určené pro Turecko ,most země existuje připojení Turecka do jižní a východní Evropy . Tento most země také umožňuje hráčům pohybovat tanky a jednotky pěchoty mezi jednotlivými zeměmi . Čára, která spojuje západní Evropu do Norska se přesune k připojení západní Evropy do Švédska, který také sousedí Švédsko do Severního moře . Linka , která spojuje Afriku a Španělsko je také přesunuta na jeho nejužším místě , aby Gibraltar přístupné z Atlantiku .
Pohyby

pohyby A hráčovy jsou omezeny na určité části mapa . Lodě , které se pohybují na povrchu se může pohybovat pouzev případě, že přímá část je řízena hráč se snaží , aby přes pohyb lodě . Jiné povrchové lodě nesmí překročitrovně , ale ponorky může procházet . Nicméně, v části Panama kanálu , ponorky nesmí překročit , pokudsekce je řízena tohoto hráče . Jedinými výjimkami jsou v sekcích Turecka a Švédska , oba považovány za neutrální země . Ani jedna strana může procházet přes rovinkách v sekci Turecku mapy , ale obě strany mohou překračovat ažpřímo v části Švédska .
ZachyceníCaptial

Je-lihráč zajme kapitálu jiného hráče ,útočník není udělena všechna hotovosti obránce . Místo toho by útočník obdrží polovinu hotovosti vlastnictví obránce , zaokrouhleno dolů . Zbývající hotovosti je zničena . Hráč, jehož kapitál byl zajat bude i nadále shromažďovat hotovost z jiných provincií , které vlastní , ale nemůže stavět jiné stavby .

Napsat komentář