Strategie pro Chinese Checkers

Čínská dáma jedesková hra , ve které se hráči snaží přesunout 10 kuliček z tvaru trojúhelníku domovskou základnu do jiného trojúhelníku na protější straně desky . Dva , tři, čtyři nebo šest může hrát . Deska je ve tvaru šestiúhelníku s trojúhelníkem připevněném ke každému stran šestiúhelníku , takže když hrajíi počet lidí , hráči sedí tak, že každý člověk čelí další . Když tři hra , domácí základ každého hráče je mezi dvěma nevyužitých základen . Základy

Odpůrci každý hrát jednu barvu kuliček . ( Některé desky použít kolíčky místo . ) Kuličky se může pohybovat v libovolném směru jedné místnosti v době, nebo skokem přes sousedící kuličku do prázdného prostoru za . Pokud existujeřada konfigurací mramor – prostor , můžete mít skákání přes kuličky do prázdného prostoru za až budete chtít ukončit .
Učení hry

chcete-li získat dobrý v čínské dámy , budete muset hrát soupeře, který je lepší než vy . Počítač soupeř je vaše nejlepší sázka , protože nebudete cítit tlak rychle pohybovat . Musíte vzít svůj čas a opravdu se na palubě vidět následky svých možných tahů .

Zpočátku budete pravděpodobně příliš zaneprázdněn pohledu na své vlastní kousky, hodně upozornění , co a jak váš soupeř se pohybuje . Další začátečník chybou je hop mramoru pokud je to možné , ale budete rychle naučit, že to často nenínájezdů . Jakmile se dostanete získat tyto druhy začátečník chyb z cesty , začnete rozvíjet solidní hru , natolik, že můžete skutečně pozorovat strategie svého soupeře .

Středové čáry

nejkratší vzdálenost mezi dvěma body jepřímka . Vzhledem k tomu, Chinese Checkers jehra, kde jste závodní soupeře k cíli ,nejlepší způsob, jak přesunout své kuličky je jejich pochod přímo přes palubu , jako kdyby tamčára od své domovské základny na trojúhelníku se snažíte dosáhnout . Samozřejmě, že ostatní hráči se snaží blokovat pokrok , stejně jako se snaží blokovat jejich. Přesto se snaží tíhnou k pomyslné středové čáře , když se pohybujete .
Zahajovací tah

nový hráč bude často ptají, jaký kus na první hru , se domnívá, že každý z čtyři kuličky na nejvnitřnější řadě vám dává dvě možnosti a tři kuličky stojí za ty vámtotéž pro celkem 14 různých možných úvodních tahů . Nejlepší je pohyb jednoho ze dvou kuliček sedí na konci nejvnitřnější řádku . Přesunutí se vyhnout mrtvého bodu později .

Sidewinder pohybu ,hráč se pohybuje jeden z těchto koncových kuliček ve směru , který ho bere od středu desky . Když sehráč pohybuje jeden z koncových kuličky směrem ke středu desky , ona je pomocí křížového pásový tah . Většina hráčů pohybovat směrem ke středu .
Přesunout En Masse

hráče běžně dělají tu chybu, takže muže za sebou . Přední kuličky pohybovat se agresivně , prostřední z nich je třeba dohnat , pak jeden chudý osamělý mramoru najde sám vychovávat zadní , museli přesunout o jedno místo v čase . Je lepší se přesunout kusy jako skupina nebo sloupce tak, aby co nejvíce , budete stále zadní kusy na ty před nimi . Přesunutí kuličky jakoskupina také usnadňuje plug skákání otvory své soupeře mohli použít .
Nejsou zcela Přesunout En Masse

Samozřejmě, že mohl opustit několik za sebou , řekněme , tři , které mohou sloužit jako zadní stráž . Vzhledem k tomu, můžete skákat přes kuličky vašich oponentů , zadní stráže , které se používají k připojení díry , může dělat to těžké pro ostatní hráči postupovat rychle . Jen nenechte tyto kuličky dostat příliš daleko za sebou .

Také nenechávejte mramoru za sebou jen proto, aby se zabránilo hráč z plně vyplněním svého cílového trojúhelníku . Některé hry Čínská dáma dokonce mají zvláštní pravidla , aby se zabránilo to . Obvyklepravidlo říká, žetrojúhelník se považují za naplněné , pokud odstraní soupeřovu kuličku by umožnilarádoby vítěz dokončit cílový trojúhelník .
Endgame

Jakmile začnete uvedení kuličky do cílového trojúhelníku , mít čas na vyplnění obvodu jako první . To se vyhnout mrtvého bodu , který vás nutí přesunout jeden mramoru najednou .

Napsat komentář