Jak střílet na myš v jednotě

“ Unity 3D , “ více obyčejně známý jak jednoduše “ jednoty „, je zvláštní hra, programování shell , který je navržen tak, aby zjednodušení procesu vytváření videoher . Pomocí Jednota , videohry programátoři jsou schopni obejít mnoho úskalí a závady , které mohou vytváření hra zdlouhavé a obtížné . Jedním z hlavních problémů pro novější uživatele “ jednoty “ se zjišťuje , jak se dostat vaše hlavní postava střílet , kde jemyš ukazuje . Náprava tohoto problému vytvořením MissileLauncher skript, který vám umožní diktovat chování vaší postavy raketových weapons.Things budete potřebovat
FPS_Tutorial.zip
“ Standardní aktiva Jednota balíček “ soubor
Zobrazit další pokyny dovolená 1

Stáhnout FPS_Tutorial.zip z Unity 3D webové stránky . Importujte soubor “ Standardní aktiva Unity balíček “ z “ Standardní balíčky“ složky v instalační složce Unity 3D .
2

Otevřete projekt, pro který chcete změnit chování myši . V tomto okamžiku byste měli již konstruovány prostředí na úrovni , model pro své hlavní postavy , a “ Launcher „, nebo zbraň modelu , pro tento znak , a rakety , které mají být vyhozen ze zbraně . Mějte na paměti, žepojem “ raketa “ je používán v tomto případě popsat jakýkoliv projektil , který je vyhozen ze zbraně , a ne jenvýbušné rakety .
3

zvolte “ aktiv“ od hlavní menu , následuje “ Vytvořit “ a pak “ Javascript „. Tím se vytvoří nový majetek v oblasti Project panelu s názvem “ NewBehaviourScript . “ Přejmenujte aktivum “ MissileLauncher . “ Tento skript aktivum bude diktovat chování vaší postavy zbraně .
4

Vytvořte nový adresář uvnitř vašeho projektu View panelu s názvem “ WeaponScripts . “ Skripty, které definují chování každého jednotlivého zbraně zde bude umístěn . Přesuňte nový skript MissileLauncher do adresáře WeaponScripts , spolu se scénářem , který definuje vzhled vašeho raketové objektu .
5

Napsat skript pro “ MissileLauncher „, který způsobí, že vaše zbraň pro generování raketu a pohnout kupředu tím, že mu rychlost podél osy . Poté, co jste napsali kód , soubor uložte JavaScript . Ukázkový skript bude vypadat nějak takto:

“ var projektilu : Rigidbody ;
rychlost

var = 20 ;

funkce Update ( )

{

if ( Input.GetButtonDown ( “ Fire1 “ ) )

{

var instantiatedProjectile : Rigidbody = instanci (

projektil , transform.position , transform.rotation ) ;

instantiatedProjectile.velocity =

transform.TransformDirection ( Vector3 ( 0 , 0 , rychlost ) ) ;

Physics.IgnoreCollision ( instantiatedProjectile. Collider ,

transform.root.collider ) ;

}

} “

“ GetButtonDown ( “ Fire1 “ ) “ řádek říká skript provést následující akce , pokud klikněte na levé tlačítko myši . “ InstantiatedProjectile “ řádek vytvoří raketový objekt . “ TransformDirection ( Vector3. .. “ řádek říká protiraketový objekt, který chcete změnit jeho směr Z – osy , což jeosa , kde je ukazatel myši uživatele směrem .
6

Nasaďte skript MissileLauncher na vaší postavy zbraň bude panel jednoty v FPS Controller a připojení skript na “ Launcher „.
7

přiřaďte objekt raketové které jste vytvořili pomocí “ projektil “ proměnnou, která se používá v ukázkový skript nahoře . Kliknutím na „řízenými střelami“ skript v panelu projektu , a potom klepněte na tlačítko “ součásti “ v hlavním menu. Vyberte “ fyzika “ a “ Rigidbody . “ To umožní, abyprojektilpevný předmět , a zápas že se název proměnné , která byla použita v ukázkovém kódu .
8

přidružit objekt raketové s proměnnou Projectile ve skriptu . Udělejte to kliknutím na “ Launcher “ v panelu hierarchie , a pak přetažením raketové skript z projektu panelu na proměnné Projectile v sekci MissileLauncher skriptu .program pak přidružit objekt raketové s jeho správné chování .
9

Spusťte hru otestovat chování je vaše zbraň . Za předpokladu, že perspektiva vaše postava je zaměřen na pozici kurzoru myši , klepnutím na tlačítko myši by měl oheň Vámi vytvořenou raketu podél vektoru , kde seukazuje myš .

Napsat komentář