Jak vytvořit svůj vlastní hra stavby

Stavební hry jako SimCity a jeho varianty nebo konkurenční říše budování simulací , jako civilizace a Spore trvat roky rozvíjet . Ale pokud začnete jednoduše a práci si cestu nahoru, mohli byste mít funkční prototyp za pouhých několik měsíců . Možná budete chtít přijít na to na papír nejprve vyzkoušejte počítačovou verzi textového další , pak možnáverze ANSI , než jít na plně interaktivní grafické verzi . Nejsou žádné užitečné shortcuts.Things budete potřebovat
Graf papír nebo počítač spreadsheetPencilsGraphic konstrukce počítač programProgrammerGraphic artistWeb hostování v úvahu
Zobrazit další instrukce dovolená 1

Vyberte si téma . Hráči budou budovat jedné budovy , město , zemi nebo svět ? Úroveň složitosti vašeho návrhu stoupá exponenciálně s každou větší zeměpisné jednotky , pokud chcete, zjednodušené verzi , například , zemi, která nemá na starosti cizích útočníků , zločinu , inflace , nezaměstnanost , přírodních katastrof a dalších faktorů, které reálného světa národních vůdců v tvář .
2

Navrhněte rozhraní přehrávače. Budou hráči moci nastavit ceny ? Stavět budovy a silnice ? Připojte nástroje ? Talk ? Jakmile se rozhodnete, jak se hráči budou moci ovlivnit vaše simulace , je také nutné vyložit stavové displeje a tlačítek /nabídek tak, aby byly snadno čitelné a používat .
3

Seznamte se s rozhodovací stromy , protože se nyní stala vaši přátelé v příštích několika měsících . Jeden z nejvíce časově náročné procesy při navrhování interaktivní videohru je nastavení základy pro programátora . Musíte začít s novým přehrávačem a rozhodnout, co se bude dít za každou možnou stavu hry, kdyhráč klikne na tlačítko nebo položku nabídky . Stav je variabilní stavy všehohráč může ovládat , a každou událost je váš program generuje sama o sobě ( např. přírodních katastrof , početnost populace , vzpour ) . Pokud nemáte v plánu pro každý možný výběr hráče v každý možný souboru proměnných , bude vaše hra zhroutí . Použití tabulky nebo komerční rozhodovací strom programu bude provádět změny mnohem jednodušší dělat .
4

důkaz, který rozhodovací strom . Pokud , například , může váš přehrávač ovlivnit šest proměnných , ujistěte se, že máte šest výsledky pro každou možnou stavu hry . Možná budete chtít , aby se někdo jiný , aby vám pomohl , protože inejjednodušší úrovni interakcí a reakcí mohou vytvářet rozhodovací strom, který trvá balík papíru nebo několika megabajtů tabulky . Pamatujte si, že někdystav může být vnořen do jiného , takžestejný soubor proměnných produkují různé výsledky na různých místech ve hře .
5

Napiš pravidla hry , jakmile vaše rozhodovací strom je kompletní . Je třeba poskytnout v příběhu tvoří volby a následky pro každou akci hráče . Pokud jste nezahrnuli vyrovnání ( jak se hráči dostat těžší úrovně simulace ) , můžete přemýšlet o tom , jak si přijít s pravidly , a pak proveďte změny na vašem přehrávači rozhraní a rozhodovacího stromu přidat úrovní hry , které budehra i nadále zajímavé po delší dobu .
6

najmout programátora . Pokud vaše předpokládané grafika jsou 2D a mechanici jsou dost jednoduché , měli byste být schopni to udělat v Javě nebo C + + . Pokud máte více peněz a ambice , můžete zkusit dělat svou simulační hry v jazyce C # nebo nějaké 3D modelování programu .
7

Pronájem grafik , chcete-li umění s dostatkem realismu čerpat své hráče do hra . Nezapomeňte, že můžete být schopni znovu porce umění v různých souvislostech , a tak se snaží rozbít své žádosti o umění až do základní jednotky , a potom uspořádat je na pozadí sami . Budete muset zachovat vaše programátor integrovat snímků obrazovky do programu .

Napsat komentář