Rozdíly mezi Mega Man ​​Legends & Mega Man ​​64

“ Mega Man ​​Legends “ byl propuštěn v roce 1998 pro PlayStation konzolí . “ Legends “ bylprvní titul plně 3 – D v této sérii a využil schopnost PlayStation na čerpání polygonů . To bylo dobře přijato a sbíral kladné recenze od herních kritiků . V roce 2001 , to byl portován na Nintendo 64 konzoly a retitled “ Mega Man ​​64 . “ Vzhledem k různým technologiím konzole , hry, měli technické a estetické rozdíly . Audio rozdíly

PlayStation použít kompaktní disky s přibližně 700 MB paměti . Nintendo 64 použitých kazet – založená hra skladování , anejvětší kazeta měl jen 64 MB volného místa . Hlas působící ve verzi PlayStation musel být extrémně komprimovaný hrát na Nintendo 64 , takže kvalita hlasu vzal velký skok v “ Mega Man 64 . “ Původní hra měla také mnohem více hudby , protože mnoho klipy musel řezat během procesu převodu .
Grafické rozdíly

Nejpozoruhodnější rozdíl jeremíza vzdálenost polygonů . Ve verzi PlayStation , můžete vidět dál v některých místech , než si můžete v Nintendo 64 verze . Schopnosti grafický kreslící 64 byly mnohem rychlejší nežPlayStation je , a to používá anti- aliasing . Anti – aliasing bylo možné vyhladit hodně z zubaté hrany na polygonech , která se objevila ve verzi PlayStation .
Control rozdíly

“ Mega Man 64 “ hráči řízené znaky směrový ovladač a analogové řídící páky . Verze PlayStation použít směrové pad sám . To nepoužil DUALSHOCK ovladač , který uváděl dvě analogové páčky , i kdyžregulátor byl propuštěn krátce před “ Mega Man ​​Legends . “ Nintendo 64 uživatelé mohou také použít řídicí periferní RumblePak s “ Mega Man 64 . “ Rachot efekt byl jediný pozoruhodný , když Mega Man ​​vzal poškození .
Technických rozdílů

Tam bylvestavěný funkce úspory na “ Mega Man ​​64″ kazety . PlayStation vyžaduje paměťovou kartu podporovat hra ukládá .

Napsat komentář