Jak si vyrobit 3 – D Volcano reliéfu pro děti

Na rozdíl od hory , která se vyvíjí od základů , sopky formy v průběhu času . Kužel sopky forem z popela a lávy , která teče z kráteru . Přes jejich destruktivní povahy , sopky jsou docela úžasné a hrají klíčovou roli při formování Země . Učení o sopkách , včetně toho, jak a proč tvoří , jedůležitou součástí vědy . Jeden způsob, jak pomoci dětem poznat sopky je vytvořit 3 – D landform , které lze použít jako vizuální aid.Things budete potřebovat
pizza box
Ostré nůžky
na vodní bázi akrylátové barvy
štětec
Soda láhev
modelovací hmoty
kartotéční lístky
oboustranné lepící pásky
Zobrazit další instrukce dovolená 1

Cut víko na krabici od pizzy použití ostré nůžky . Barva spodní části pizza krabice zelené použití akrylové barvy na bázi vody a štětec . To bude sloužit jako základ vaší sopky . Nechtejeden nátěr na dvě hodiny zaschnout .
2

stojan s plastovou láhev sodovky , bezčepice , na středu malované pizza krabice dole . Výška soda láhve určuje výšku sopky .
3

Zakryjte láhev s modelovací hmoty . Použijte své ruce tvarovat hlínu kolem láhve , šíření některé z hlíny na krabici na pizzu držet láhev v místě . Tvarovat hlínu do rozpoznatelné kužele sopky .
4

Malování stěn a vrchol sopky . Pro realistický vzhled ,barva hnědé rodině je tou nejlepší volbou . Nechtelak na suchou na dvě hodiny.
5

Přidat některé pruhy červené barvy na sopky reprezentovat lávy . Naplňte štětec s červenou barvou a přetáhněte barvu dolů stěn sopky a podél grassline , nebo v tomto případě pizza krabice , pod . Nechteláva zaschnout na jednu až dvě hodiny.
6

Označte části sopky reliéfu pomocí indexových karet . Označte jednu index karty “ lávy . “ Write “ kužele “ na druhé index karty a “ kráter “ natřetí . Nalepte kousek oboustranné lepicí pásky na zadní straně každého index karty .
7

Připojte “ kráter “ kartičku proti horní části sopky . Připojte se “ lávy “ kartičku na spodní části sopky , u červených barev pruhy . Připojte se “ kužel “ kartičku do středu sopky .

Napsat komentář