Kulturní Hry pro děti

Tired of Duck- Duck- husa a peklo ? K dispozici je celá řada dětských her z celého světa , které mohou přidat splash mezinárodní zábavné čas , pomáhají dětem přemýšlet o jiných zemích a kulturách a zároveň baví . Posmích se utišil , chvilku na výzkum různých národů v encyklopedii nebo na mapě , takže hrát skvělý způsob, jak se učit. Lupo Della Ore – Co je to čas , pan Vlk

V této populární italské hry , jedno dítě je určen jako & quot , ? Vlka & quot ; a stojí zhruba 16 stop od ostatních dětí na startovní čáře , s jeho zády ke skupině . Ostatní děti pak se zeptejte , & quot; ? Jaký je čas , pan Wolf & quot ;, a vlk otočí čelem k nim , zatímco oznámení času (což je jeho výběru ) . Poté , děti se tolik kroky koordinuje s časem , například , pět kroků za pět hodin . Děti se blíž a blíž , opakovaně žádá čas, než vlk odpoví & quot; že je čas na večeři a quot; a honí je zpátky na startovní čáru . Ti, kteří dosáhnou startovní čáru , jsou bezpečné, ale v případě, že dítě je označen , že se stane novým vlk .
Uvízl v bahně

dovážených z Austrálie , Stuck in bahno je podobný označit . Jedno dítě & quot; to , & quot; a děti & quot; to & quot; dokáže označit musí stát ještě s nohama od sebe a mohou se stát uvolněny pouze tehdy, když někdo prochází mezi nohama . Hra končí, když každý byl úspěšně zmrazené, sposlední označené hráč stává novým a quot; IT & quot; .
Ounch Neech

Pákistánské děti milují hrát tuto zábavnou hru všude, kde jsou , využívají jejich nastavení , aby bylo vzrušující . Jeden hráč je vybrán jako & quot; to & quot; a vybírá & quot; ounch , & quot; což znamená, nahoru , nebo & quot; neech , & quot; což znamená, dolů. Děti pak rozptylují a spustit , se snaží , aby se vyhnula označen . Během & quot; neech , & quot ; děti jsou v bezpečí před označen , pouze pokud jsou na vrcholu něčeho , jako je veranda nebo pařezu . Opak je pravdou v & quot; ounch , & quot ; když země je v bezpečí. Rychle přepínání mezi dvěma nastaveními udržuje hra vzrušující .
Semut , Orang , Gajah

Sumatra má nativní variace na skále , nůžky, papír , kde děti bojují jeden jiný přes rudimentární znakového jazyka. Hráči kroutí pěstí nahoru a dolů třikrát , odhalovat jejich zvolený symbol na počtu čtyř . Mohou vystrčit svůj malíček tvořit mravence ( semut ) , rozšířit jejich ukazatel prst vytvořit člověka , nebo tvoří palec nahoru , aby se podobal slona ( Gajah ). Slon porazí muže , protože ho rozdrtit pod nohama ; muž bije mravence , který může přebít jeho boty ; amravenec , který může zalézt do sloního ucha dodat bolestivé kousnutí , vítězství nad tlustokožec .

Napsat komentář