Co jeText – Based RPG ?

První textové RPG objevil v pozdní 1970 , což představuje hybridní tradičních hrách na hrdiny a textové dobrodružství . Tyto hry dovoleno hráčům prozkoumat virtuální prostředí , které byly popsány pomocí prózy , zatímco dobrodružství po boku ostatních hráčů připojených k herním serveru . Textové RPG jsou nejčastěji označovány jako “ multi – uživatelských kobkách , “ nebo MUD , a zatímco většina online hráčů RPG tíhnout k grafických hry pro více hráčů , MUD ještě věnoval hráčskou základnu . Historie

Richard Bartle a Roy Trubshaw vytvořil první textové bázi RPG roce 1978 na britské Essex University pomocí BCPL , předchůdce jazyka C vytvořený Martinem Richardsem v roce 1966 .Původní verze aplikace jednoduše umožněnouživateli procházet virtuální prostředí bez interakce s ním , ale v jeho MUD časové ose na “ multi- user Entertainment Ltd“ webové stránky, Bartle uvádí, že mezi lety 1978 a 1980 , programátoři přidal RPG konvence , jako je boj , řízení zásob a interakce s prostředím ke hře , který přišel být nazýván MUD1 . Koncept pochopil s programátory studentů na vysokých školách , kteří obvykle hostované své výtvory na unixových systémech svých škol .
Alter ega

Předhráč vstoupí herní virtuální svět , se vytváří alter ego specializující se na určité profesi vhodný pro nastavení hry , jako je například průvodce nebo rytíře ve světě fantazie , nebo hvězdné lodi pilot nebo high – tech vojáka v prostředí sci-fi . Jakohráč zabije soupeře a dokončí úkoly , získává zkušenosti a stává se silnější , učení se novým dovednostem a získávání nových útočné schopnosti , jako destruktivní kouzla a pokročilou výzbroj . Hlavními atributy hráčů a dovednostní hodnocení jsou reprezentovány jako číselné hodnoty na svém displeji znak , ahra používá tyto hodnoty algoritmů pro výpočty , které určují úspěch hráčovu v činnostech , jako je účast v boji , nebo výběrem zámek , stejně jako výpočet poškození způsobené útoky hráčovy .
klientů MUD

Hráči se připojit k serveru RPG prostřednictvím klientské aplikace , která používá protokol telnet . Hráč může použít základní telnet klienta , i když většina zkušených hráčů použít specializovaný MUD klienta , s které poskytují další funkce, jako je schopnost vytvářet makra , sekvence příkazů , které mohou být provedeny s jediným stiskem klávesy . Ne-ozdůbky telnet klient , také odkazoval se na jako “ surový telnet , “ neposkytuje speciální vstupní pole pro příkazy a chatování , a vstup hráčův mohou být zmatené s popisem místností blátě a příchozí chatu od jiných hráčů , takžetext na obrazovce těžko rozluštit . Zdarma MUD klienty jsou k dispozici pro širokou škálu operačních systémů , jako jsou Windows , OS X , Unix a Linux .
Rise of Graphic MMORPG

modemy stal schopný manipulace na přenos dat požadavkům grafických RPG , tyto novější hry nahlodalo hráčskou základnu o text-založené hry . První grafické on-line RPG se objevily v průběhu roku 1980 , s Lucasfilm Games “ Habitat “ Svou premiéru na Quantum Link , on-line služby , která byla America Online předchůdce . Zatímco “ Habitat “ byla víceposílena chatu prostředí, než skutečné hry , v roce 1991 AOL nabídl “ Neverwinter Nights „, plnohodnotné grafické RPG , svým předplatitelům pro další hodinovou sazbou . V roce 1997 , Richard Garriott a Ralph Koster představil “ Ultima Online , “ multiplayer RPG založené na Garriott úspěšné “ Ultima “ řada single -player hry . “ Ultima Online “ účtován měsíční poplatek za přístup a protožehra není exkluzivní na konkrétní poskytovatele on-line služeb , některý hráč s připojením k internetu by mohl hrát . V roce 1998 , “ Ultima Online “ Měl 100.000 předplatitelů .

Napsat komentář