Final Fantasy Tactics Advance Návod

“ Final Fantasy Tactics Advance “ byl propuštěn pro Game Boy Advance herní zařízení v roce 2003 .Hra byla dobře přijata kritikou , nakonec vstřelil o 87 na Metacritic , webové stránky přezkoumání shromažďování . IGN chválí hodnotu replay půjčil od různých typů postav a silnému zaměření na strategii . Kvůli této složitosti , “ Tactics Advance “ má poněkud strmé křivky učení , které může trvat nějaký čas zvykat . Naučit se základní kroky budete mít při každém otočení stačí začít si hrát . Další nuance lze vyvodit na základě zkušeností nebo hra je součástí výukových programů . Pokyny dovolená 1

Vyberte místo, kam byste chtěliaktivní postava se pohybovat . Hra se automaticky určuje pořadí, ve kterém postavy jednat na základě jejich “ Speed ​​“ statistika . Když jedna z postav , které kontroluješ , je připravena jednat , bude obvykle nejprve chtít , aby ho nebo ji přesunout do rozsahu k útoku na nepřítele nebo pomoci spojence . Znak se může pohybovat na některou z okolních čtverců zvýrazněny modře. Přesuňte kurzor na zvýrazněné čtverce a stiskněte tlačítko “ A “ Tlačítko pro odeslání jednotku tam .
2

Vyberte si z akčních postavy . Pomocí směrových tlačítek vyberte, zda si přejete jednotky k útoku , nebo použít jednu ze svých dovedností . Jakmile jste si vybrali akci , budehra zobrazí čtverečky , které jsou v rozsahu pro tuto akci tím, že zdůrazňuje jejich . Vyberte zvýrazněné čtvercovou a stiskněte tlačítko „A“ k provedení akce . Pokud cílíte na panel, který obsahuje další jednotku ,okno zobrazuje aktuální stav tohoto přístroje stejně jako pravděpodobnost úspěchu akce.
3

Vyberte si , jakým způsobem budeaktivní jednotka čelí po dokončení akce . Zatímco zdánlivě bezvýznamné , tento poslední krok ve skutečnosti pomáhá určit pravděpodobnost útoků nepřátelských jednotek “ na své postavě . Většina útoků jsou s největší pravděpodobností na úspěch , pokud přijdou zezadu jednotky a nejméně pravděpodobné, že pokud přijdou čelem. Pomocí směrových tlačítek vyberte směr a stiskněte tlačítko “ A “ k potvrzení . To bude konec postavy otáčky ahra se přesune na další znak .

Napsat komentář