Jak si vyrobit Bonus Stage na Mugen

Bojové hry fanoušci , kteří chtějí vyzkoušet si vytvořit vlastní vlastní 2D bojovka můžete vyzkoušet populární tvorba bojová hra programu Mugen . K dispozici k bezplatnému stažení , MUGEN umožňuje hráčům vytvářet vlastní znaky a bonusové fáze nebo jednoduše stáhnout a importovat ty vytvořené on-line MUGEN komunity . Ačkoli MUGEN jesložitý a náročný program, učit , můžete začít v malém budováním základní fáze s popředí a background.Things budete potřebovat editor
MUGEN Družicové snímky
Zobrazit další instrukce

1

Naplánujte si svou fázi před zahájením procesu . Budete chtít fázi , která je vizuálně přitažlivá a dost složité udržet pozornost hráče , i když je natolik jednoduchý, že řešit jako první projekt .
2

Draw nebo stáhnout grafiku pro vaše fázi v popředí a pozadí a uložte soubory s příponou PCX . Můžete najít užitečné zdroje na webových stránkách MUGEN komunity .
3

Změnit velikost výšku vašeho popředí a pozadí snímků, nejméně 240 pixelů , minimální požadavek pro Mugen . Pokud vaše grafická jsou příliš malé , je prostě strečink v editoru obrázků bude produkovat nízké kvality obrazu . Namísto toho se účastní obrazu a duplikování ji pokrýt větší prostor .
4

Vytvořit nový soubor SFF ve Fighter továrny , a přidat své popředí a pozadí snímků . Ujistěte se, že SFF a obrazové soubory jsou umístěny ve stejném adresáři . Případně , můžete začít tím, že zkopíruje nekterý z výchozích fází a jednoduše výměnou grafické soubory s vaším vlastním .
5

Set “ Skupina “ pole u obou obrázků na 0 . Nastavení “ Image“ pole na 0 pro pozadí a 1 pro popředí .
6

Vyplňte “ X “ a “ Y “ hodnoty pro každý snímek . Tyto hodnoty ukazujíposun obrazu , nebopočet pixelů , které chcete každý obraz pohybovat od okraje obrazovky . Zahrajte si s těmito čísly , dokud vaše pozadí a popředí jsou v pohodlné poloze s žádnými prázdnými prostory .
7

Zkopírujte soubor DEF ze stávající fázi a otevřete jej v programu Poznámkový blok . Můžete použít jeden ze souborů z výchozích fází , pokud si budete přát .
8

Změňte “ boundleft “ a “ boundright “ hodnoty, které odpovídají vašemu projektu . Najdete boundright odečtením 320 bodů od šířky vašeho popředí obraz souboru a vydělí dvěma . Boundleft bude rovna záporně boundright . Například , pokud váš obrázek je 400 pixelů široký , vaše boundright hodnota je 40 a vaše boundleft hodnota je -40 .
9

Přidat “ boundhigh “ hodnoty odečtením 240 z popředí výšky obrazu a vynásobením -1 . Například , pokud váš obrázek je 300 pixelů vysoký , vaše boundhigh hodnota je -60 .
10

Upravit “ zoffset “ hodnota v případě, že postavy ve hře se objeví vznášet nad jevištěm a ponořit se do něj . Budete muset vyzkoušet různé hodnoty , dokud se cítí dobře . Pro první zkoušku , zkuste hodnotu 200 .
11.

Nastavte “ dlaždice “ Hodnota za “ BG záda “ na “ 1.0 “ a“ maska ​​“ hodnota “ 0 „. To způsobí, že vaše pozadí na smyčce opakovaně , jak se hráč pohybuje tam a zpět .
12

Nastavte “ masku “ Hodnota za “ BG zemi “ na 1 . Tento řádně zavádí transparentnost mezi popředím a pozadím .
13

Otevřít Mugen a načíst novou etapu .

Napsat komentář