Pokynů, může hrát Clue

Fiktivní pan Boddy splňuje předčasný zánik v klasické deskové hry “ záchytný bod „, a všechny hosty v jeho vile jsou podezřelí . Každý cíl hráčův “ Clue “ má být první, kdo se zjistit, kdo to udělal , v jaké místnosti a která zbraň podle procesu eliminace . Hráč může podat obvinění kdykoli a podívat se na odpovědi ukryté v tajné obálky . Pokud je jeho obvinění je nesprávné , že je mimo hru . Pokyny dovolená 1

Umístěte každé ze šesti zbraní v jiné místnosti v zámku . Umístěte každý znak pěšce na místa herního plánu , který odpovídá jeho jméno . Přiřazení každý hráč charakteru , jehož pěšák je nejblíže k místu, kde je usazen .
2

Oddělte “ Stopa “ karty na hromádky podle místnosti , podezřelým a zbraně . Zamíchejte každý jednotlivý vlas a umístit jednu kartu od každého typu , aniž by se na ně v „Důvěrné “ obálky .
3

zamíchejte zbývající karty společně a řešit je, aby hráči . Někteří hráči mohou získat více karet než ostatní . Dej každému hráči pero nebo tužku a list z notebooku klávesnici .
4

Složte notebook list na polovinu , aby se zabránilo ostatním hráčům od vidění ji . Podívejte se na své karty a místo „X“ vedle pole pro každou kartu na vašem listu .
5

Začněte hrát s osobou, která má slečna Scarlet pěšce a pokračovat ve směru hodinových ručiček kolem stolu .
Praha 6

kostky na svém kole a přesunout své pěšce na uvedený počet čtverečků na hrací desce , horizontálně nebo vertikálně . Nevstupujte na stejném náměstí více než jednou na jedné straně, a ne přistát nebo se pohybují přes pole obsazené jiným pěšce .
7

konci svého tahu , pokud se vaše pěšák přistane na prostor nachází mimo místnost . Zadejte místnosti dveřmi nebo tajné chodby . Počet pokoj jako jeden prostor na hrací desce , a zastaví , jakmile jste zadali , bez ohledu na vaše hodu .
8

Udělejte si hádat , nebo připomínku , pokud v místnosti o podrobnostech z vraždy . Vyberte si jednu zbraň a jednoho podezřelého a přivést je do aktuální místnosti .
9

Zeptejte se hráč po vaší levici , jestli má nějaké karty vyvrátit váš návrh . Pokud řekne ano , musí se ukázat jednu kartu z ruky . Pokračujte ve směru hodinových ručiček kolem stolu , pokudprvní hráč nemůže vyvrátit váš návrh , dokud jedna osoba může ukázat kartu .
10

Markkarty, která byla prokazatelně vás na listu a na konci svého tahu . Pokračujte ve směru hodinových ručiček kolem stolu . Zobrazit karty ze své ruky k ostatním hráčům během jejich návrhy , když je řada na vás ve směru hodinových ručiček pořadí .
11

Udělat obvinění , když si myslíte, že jste zjistili, podezřelý , zbraň a pokoj trestného činu . Oznámit své rozhodnutí s ostatními hráči a podívat se na karty , aniž by došlo někoho jiného v „Důvěrné “ obálky .
12

Umístěte karty zpět do obálky , pokud se kterákoli část vašeho obvinění je nesprávné . Nemůžete vyhrát v tomto okamžiku , ale vy musíte ukázat karty jiným hráčům , když žádal , aby tak učinily . Pokračujte, dokud někdo dělá správné obvinění .

Napsat komentář