O elektronické hračky

jsou elektronické hračky byly obdivovány děti a dospělé po celá desetiletí . Existuje mnoho různých typů elektronických hraček , některé jsou jednoduché a některé pozoruhodně složité . Oni mají společné vlastnosti, jako je schopen se pohybovat nebo pracovat na vlastní pěst , aby zvuky a rozsvítí . Obvykle obsahují alespoň jednu desku a čerpat energii z napájecího zdroje . V roce 1970 a 80. let , inovativní elektronické hračky se stal nesmírně populární , dláždit cestu pro budoucí hračky a vytváří masivní nový trh pro spotřebitele, které se stále vzkvétající dnes . Typy

mnoho různých typů elektronických hraček byly vyrobeny a prodávány po celém světě . Někteří se stal okamžitě trendy , než se nakonec ustálí , některé zůstaly populární a dokonce proměnila sběratelské předměty , zatímco někteří nikdy vzlétl na prvním místě . Některé dobře známé kategorie jsou vlakové soupravy , rádio a dálkové ovládání automobilů , kapesní videohry , domácí televize ( konzole ) video hry , akční figurky , plyšáky , vzdělávací hry , virtuální domácí zvířata , světelné a laserové zbraně a roboty .

Cena

ceny jsou elektronické hračky jsou tak rozmanité jako samotné hračky . Pokroky v moderní technologie snížily náklady na elektronických součástek značné ; levnější hračky s minimální funkčností je možné zakoupit za méně než dolar . Na druhém konci spektra , můžete snadno utratit tisíce dolarů na elektronické hračky — jako robotické domácí zvíře , například . Celkový trend v elektronice je pro ceny na konkrétní položky jít dolů výrazně v krátkém časovém období . To je nejvíce často platí pro hračky , ačkoli vzácný a sběratelskou hračky půjdou nahoru ceny v průběhu času .
Pong

Pong bylprvní domácí videohry , které by mohly být přehrávány přímo na televizi . To bylo vynalezeno Nolan Bushnell v roce 1970 jako alternativa k jeho arkádové verzi s názvem Video stolní tenis . To se stalo okamžitě posedlost pro děti , mládež i dospělé , poskytující jednoduché, ale velmi návyková hra . Základní myšlenkou bylo pro dva hráče na každé trefit míč s jejich na obrazovce pádla , snaží se přesunout míč kolem soupeře pádlo , tak bodování bod .
Teddy Ruxpin

v pozdní 1970 a v průběhu roku 1980 , elektronické součástky začaly objevovat až v panenek a vycpaných zvířat . Jeden z nejpopulárnějších příkladů jeplněné medvěd s názvem Teddy Ruxpin . Kazeťák byl postaven do zadní části medvěda a audio dobrodružné příběhy ( v doprovodu obrázkových knih ) z Teddy a jeho přátel by mohly hrát v něm . Působivý inovace bylo, žemedvěd by blikat oči a pohybovat ústa , jako kdyby vyprávět příběh .
Nintendo hry a hodinky

dnes , byste mají těžké najít někoho, kdo nemá alespoň slyšeli o Nintendo . Ale dříve, než jeho vzestupu k kultovní status , Nintendo měl těžké najít něco, co by mohlo úspěšně vydělávat peníze s . Některé z jejich dřívějších podniků včetně hracích karet a taxi služby . To vše se změnilo, když Gunpei Yokoi vytvořil Nintendo hry a dívat se. Nápad přišel k němu , zatímco on pozoroval někdo hraje s kalkulačkou na vlak , a on používá stejnou základní technologii , aby celou řadu různých přenosných videoher . Tyto hry byly provedeny na více než deset let , a bez nich , je velmi pravděpodobné, že Nintendo by se nikdy získal popularitu , žespolečnost má nyní .

Napsat komentář