Hry na Figurativní Jazyky

Figurativní jazyk využívá postavy řeči , jako jsou metafory , aliterace , onomatopoeia a idiomy k tomu srovnání nebo vyluhovat což znamená do slov a frází . Existuje celá řada typů her, které vám mohou pomoci poskytnout studentům s pochopením obrazného jazyka . Hry se liší v nesnázích , které může být uzavřeno na věku a úrovni znalostí studentů . Název Za metaforu

Metafory vytvořit srovnávací spojení mezi nesouvisejících objektů pomocí frází nebo slov chtěl naznačit podobnost . Příklad obsahuje frázi “ Jste to, co jíte “ , který i když není doslova správné plyne, že spojení mezi tělem a výživy . Teenaged studenti si mohou zahrát pomocí metafory jako záchytné body , které pomáhají identifikovat slavných lidí . Jedna osoba je označena jako Game Master a tajně vybere jméno slavné osoby, kterázbytek třídy bude vědět . Game Master pak poskytuje vodítka v podobě metafor , jako je “ Kdyby moje osoba bylavozidla , by on nebo ona budetruck “ . “ Kdyby bylovoce , byl byjablko . “ Publikum je povoleno šest odhady . Pokud jesprávná odpověď nedal ,Game Master odhaluje název , anová hra master převezme .
Cestování Aliterace Game

Aliterace jeformou obrazové jazyk, který používá opakující se zvuky nebo písmena v pořadí slov . Příklady aliterace jsou jazykolamy , jako například “ Ona prodává mušle u pobřeží “ . Vhodné pro malé děti a teenagery , aliterace hry pomáhají trávit čas na cestách . Jednou z možností jevýběr aliteračních slov připojených ke jménu dítěte , s důrazem na vtipné nebo praštěný slovní spojení , “ Billyho modrá deka bloky velrybího tuku . “ Dospělí by měli začít hru s kreativní kombinace aliterace slova pro ilustraci účel hry . Další možností je použít názvy zvířat místo jména dítěte – “ Můj králík žere ředkvičky , rozinky a rebarbora “ – . Podporovat dítě nebo dospívající odvodit nové a zajímavé kombinace slov ve svých experimentech s aliterace

Hangman s Onomatopoeia

klasická slovní hra “ ; kat “ je dána obrazného jazyka okraj , když je onomatopoeia zavádí do hry . Onomatopoeia představuje slov , které napodobují zvuk určitou akci nebo objektu . Příklady zahrnují pop , třesk, a elán . Tato verze kata používá pouze onomatopoeia , s hráči výběrem dopisy vyplnit prázdná místa . Kdyžhráč hádá špatně, pak sečást panáček je koncipován jako například hlavy nebo nohou . Pokudpanáček je kompletní předslovo je odhalena potéhráč ztratí .
Pictionary s Idioms

idiomů jsou fráze, které se vymykají tradiční významy jednotlivých slov v fráze nebo ty, které se odchylují od tradičních gramatických pokyny. Příkladem prvního typu idiom jevýraz “ natáhnout bačkory “ . Druhý typ může být viděn v použití frází např. “ tabulky kole “ místosprávného „u kulatého stolu „. Pictionary s idiomy se nejlépe hodí pro starší děti a mládež . Hráč zvolí kartu s idiomu uvedené a musí načrtnout obraz o skutečném významu idiomu , zatímco ostatní se snaží uhodnout, co to je .

Napsat komentář