Co může Wii GFX Do

?Wii , Nintendo povolený v roce 2006 , se prodalo více než 86 miliónů systémů po celém světě od března 2011, přičemžXbox 360 a PlayStation 3 , také vydal ve stejném časovém období jako Wii . , produkují stejnou úroveň grafiky pro sebe ,Wii používá méně výkonný grafický hardware, který vyústí v nižší kvalitě obrazu . Znalost tohoto hardwaru , a to, coWii je schopen dělat graficky , vám může dát jiný pohled na konzole . Nintendo Wii

Wii je nejlépe známý pro bytíprvní domácí video konzole používat ovládací prvky pohybu . S Wii Remote , hráči nejsou jen ovládání hry , které jsou častosoučástí hry . Stejně jako minulý systémy Nintendo , Wii image je to rodinné – přátelské konzole . Zatímco M – hodnocené hry se objevily na systému , většina Wii hry jsou hodnocené E pro každého z Entertainment Software Rating Board .
Wii Hardwarové specifikace

grafika ,Wii spoléhá hlavně na tři věci : jeho grafické karty , procesoru a RAM . Pro grafické karty ,Wii spoléhá na vlastní kartě ATI s názvem “ Hollywood „, taktovaný na 243 MHz . Pro CPU ,Wii používá vlastní procesor IBM přezdívaná “ Broadway “ s rychlostí 729 MHz . Pro RAM ,Wii využívá 88 MB paměti RAM . Tyto specifikace jsouzlepšení oproti Nintendo předchozího systému , GameCube , ale zaostává o Xbox 360 a PlayStation 3 specifikace , a to zejména v RAM . Xbox 360 a PlayStation 3 tak mají 512 MB paměti RAM ve srovnání .

Wii Grafika Silné

ZatímcoPlayStation 3 a Xbox 360 jsou schopny vytvářet realistické prostředí ,Wii ocitá nejlépe při replikaci cartoonish světy . Světy , které představují hodně barev a znaky, které potvrzují , aby kreslených podobné proporce dobře fungovat na Wii . Kromě toho ,Wii zvládne oba dva a trojrozměrné hry v tomto stylu také. Stejně jako minulý systémy Nintendo , každá hra vyvinutá a publikoval Nintendo plně využívá specifikací systému.
Wii Grafika Slabé

Stejně vývoje Wii šel do řízení pohybu aspekt ,hardware Wii utrpěl , když ve srovnání s Xbox 360 a PlayStation 3. například ,Wii nepodporuje HDMI a nemůže vysílat do vysokého rozlišení . ; Nejvyššíplechovka výstup Wii je 480p . Výsledkem je, že na některých HD televizory , Wii je grafika mohou být zubaté a rozmazané . Nedostatek paměti RAM na Wii se také zastaví ho z výstupu na stejnou úroveň grafiky , které vidíte na Xbox 360 a PlayStation 3 . Dne hry vydané na všech třech systémech ,verze Wii má často méně detailů .

nejlepší Příklady Wii grafiky

Jak již bylo zmíněno ,nejlepším příkladem Wii v grafice lze nalézt v Nintendo her . Jeden z nejlepších příkladů je “ The Legend of Zelda : Skyward Sword , “ nabízet pestrou paletu barev a realistické animace . Další příklady her představovat stejné vlastnosti jsou “ Super Mario Galaxy 2 “ a “ Donkey Kong Country Returns . “ Některé příklady třetích stran rovněž patří “ Okami , “ publikoval Capcom , a “ Epic Mickey , “ publikoval Disney .

Napsat komentář