Základy Self – portrét

Self – portréty stal se rozšířený východiskem v polovině 15. století , vzhledem k rostoucí popularitě a zlepšení kvality zrcadel . To může být definováno jako malba, kresba či fotografie a umělce . I když existují zásadní rozdíly mezi metodami self- portréty, tam jsou také důležité podobnosti v tom, jak oni jsou nejvíce úspěšně dosaženo . Bez ohledu na metodu ,trik je vytvořit obraz, který nejlépe odpovídá jak vidíš sám sebe v daném okamžiku . Osvětlení

osvětlení je pravděpodobněnejdůležitějším aspektem self – portrét , protože přímo ovlivňuje estetickou kvalitu konečného produktu . Například , budefotografie nebo malba koupala v časných ranních nebo pozdních odpoledních hodinách světlo vytvoří měkčí , více uvolněný efekt , který by se nehodí do veselejší autoportrétu . To neznamená, žeumělec musí být s úsměvem nebo líčen jako veselá v takovém světle , ale to bude pravděpodobně udeřínesouhlasný , nebo přinejmenším podivné , na vědomí, když není .
Složení

pozice hlavy nebo těla subjektu je rozhodující pro autoportrét . Oni se mohli podívat z obrázku , ukazující důvěru, aroganci , přímost nebo vytrvalost , jako je podmanivým autoportrét od mexické malířky Fridy Kahlo ( Self – Portrait , 1940) , ve kterém ona se dívá vyzývavě na diváka . Na druhou stranu , oči fotografovaného objektu může být sklopené , zobrazující smutek nebo ztráty ; nebo by mohly vypadat bokem , ukazuje osamělost , cudnost nebo Shifty vystupování .
Kontext

prostředí, v němž seumělec umístil je většinouotázkou osobní volba . Například , někteří by mohli rozhodnout, nevykazují žádné souvislosti s nevýrazné pozadí , zatímco jiní by se mohly rozhodnout pro symbolické prostředí . V 1630 self- portrét , holandský malíř Judith Leyster líčil sebe v neformální představují přitom obraz něčeho jiného . Cílem bylo ukázat, že ona by mohla malovat jiné subjekty se stejným vkusem jako malovala sama .
Mood

Ovlivnil do jisté míry tím, osvětlení , náladu autoportrét je odhalování osobních kontextu umělcova . Nálada je závislá na expresi na umělcovy tváře , jakož i vnějších faktorů, jako jsou dramatické oblohy nebo tmavého pozadí . To však neznamená, že všechny autoportréty provádí v noci , nebo v hrozivé počasí , bude pesimistické , ale takové faktory obvykle nastavit více melancholický tón . Kromě toho budes úsměvem předmětem udělat úplně jiný dojem z toho, kdo se mračil .

Napsat komentář