Hry pro Pre – K pomocí čísla linky

Počet linek může pomoci studentům pre – mateřská škola učit sčítat, odčítat a počítat objekty a čísla v pořadí . Počet řádků může pomoci studentům pochopit pojmy “ menší než “ a “ více než “ , jakož i vztahy mezi čísly na trati . Většina pre – K studenti mohou počítat do 10 a už vím, že 10 je více než jeden . Hry, které studenti mohou hrát samostatně nebo v týmech jezábavný způsob, jak pomoci učit matematiku a jak používat číselnou řadu řešit matematické úlohy . Číslo řádku Peklo

Nakreslete čáru číslo od 0 do 10 na chodníku . Umístěte čísla 1 noha od sebe na lince . Napište si čísla 0 až 10 na kartotéční lístky a umístit karty v krabici nebo klobouk . Student kreslí číslo z krabice a pak chmel na číslo na číselné ose . Učitelé mohou učinithru zábavnější tím, že žádá studentům matematické otázky , jako je přidání jednoho nebo odečíst dva ze svého místa na číselné ose a hop na odpověď .
Píďalka Číslo řádku

Kombinovat umění a řemesla se číslo linky matematický lekci tím, že je číslo píďalka řádek . Počet Vytisknout čáry pro každého studenta , očíslované od 0 do 10. . Udělat šablonu píďalka kreslení a kopírování píďalka , že studenti mohou barvu. Ujistěte se 55 malých inchworms pro každého studenta umístit správný počet inchworms nad každým prostorem na číselné ose , jako dva inchworms pro číslo místa 2 a tři inchworms pro číslo místa 3 . Poučte studenty barvy , vystřihnout a vložit inchworms na číselné ose . První student správně doplnit čísla řádku vyhrává cenu .
Počet Race

Udělejte si číselnou osu od 0 do 10. . Počet Vytisknout linek přes 20 pro pokročilejší pre – k studenti . Dva nebo více pre – K studenti se střídají válcování kostky a přidejte čísla na kostkách dohromady . Student se pohybuje kus hry stejný počet tahů podél číselné ose . Když student valí čtyřhře , když dostane další obrat . První student dorazí na konci čísla řádku vyhrává hru.
Sčítání a odčítání Hra

Rozdělte třídu do skupin o třech nebo čtyřech studentů . Dejte každému týmu číslo řádku , očíslované od 0 do 10 , a herní značku , například mince nebo checker . Napište jednoduchý matematický problém na desce . Studenti se střídají odpovědi na otázku a uvedení jejich mince na číslo týmu vedení . Týmy získat jeden bod za každou otázku odpověděli správně , a jeden bod pro hledání čísla na číselné ose . Týmy ztrácí bod na každou otázku odpověděl správně . První tým, který vstřelí 10 bodů, vyhrává hru .

Napsat komentář